hallo allemaal wij zijn nu ruim 7 maanden bezig om zwanger te worden maar ben super onregelmatig ongi nu was ik pas bij de dokter en zij dat zo ,ze zei dat als ik dat wil al naar de gyn mag!! ik dacht dat mag pas na een jaar dus had zoiets van nual!? moest eerst nog even een onderzoekje doen bij de dokter dat heb ik nog niet gedaan ben nu net weer ongi maar vind het zo spannend allemaal en ook wel eng en rottig want je gaat toch de medische molen in maar weten jullie of je snel terecht kan of is er een lange wachtlijst? en hoe gaat het daar allemaal moet je veel onderzoeken ondergaan ik denk dat ik aan de clomid moet maar doen ze dat al gelijk of ben je dan weer al een poos verder? wie heeft ook deze ervaring door onregelmatige cyclus naar de gyn? hebben jullie dan wat info hoe dat allemaal gaat? alvast bedankt groetjes
Hallo, Mijn verhaal klinkt bijna hetzelfde als jouw verhaal, heb sinds januari mijn mirena eruit laten halen, maar sinds die tijd een onregelmatige cyclus. Was vorige week bij mijn huisarts en vertelden en hij heeft mij nu al doorgestuurd naar de gyn. Heb as. woensdag mijn eerste afspraak, ben een beetje zenuwachtig maar laat het je weten wat ze gedaan hebben!! De wachttijd bij mij was dus 1,5 week voor de gyn. Groetjes
Wel ervaring in de MMM (helaas) maar niet met menstruatieproblemen...(gelukkig). Wachtlijsten zijn overal anders...dus daar kan ik je niet mee helpen. Heel veel succes meis, Elmo
Op freya.nl kun je zien hoe lang de wachtijden ongeveer zijn voor een behandeling. Daar ongeveer vanuit gaande hebben wij toen ons ziekenhuis uitgezocht. Op de verwijsbrief die je van je huisarts krijgt, staat al wel een ziekenhuis en arts aangegeven, maar je bent niet verplicht om je daar aan te houden. Je bent vrij om zelf een ziekenhuis naar keus te maken met die verwijsbrief.
Wat slim ja! Freya, keek er altijd naar de wachtlijst voor ons ziekenhuis en nu vergeet ik die tip door te geven....sorry!! Wat die ziekenhuizen uitzoeken betreft: Ben ik helemaal mee eens, je kan en mag zelf zoeken maar..... Bedenk je wel dat je er misschien ook steeds heen moet! Wij hebben lang gewacht maar zitten nu wel in de buurt, das heel wat waard. De eerste ICSI cyclus duurde best lang en ik moest vaak heen. Ben heel blij dat ik niet steeds uren in de auto hoefde..... Neem dat soort dingen mee in je overweging! Nogmaals heeeel veel succes meid! Elmo
Gelukkig weten meer mensen freya te vinden en dus zo de tip door te geven. We hebben allemaal onze minder heldere momenten. Zoek idd wel een ziekenhuis uit wat redelijk in de buurt zit. Het is gewoon veel praktischer als je er zeker binnen een uur kan zijn. Het ziekenhuis waar wij onder behandeling zijn is zeker niet de dichtsbijzijnde, maar zonder spits kan ik er wel met 20 minuten zijn en dat vind ik zeker acceptabel.
Lijkt me heel acceptabel! 20 minuten! Het ziekenhuis wat voor ons het meest dichtbij is is als het rustig is in 20 minuten te doen....heel netjes dus Die minder heledere momenten...tja.... Elmo
Hoi aleemaal, Nou ik heb dus ook precies hetzelfde verhaal...Ben nu ook 7-8 maanden gestopt. Willen ook dolgraag een kindje. Ik ben vorige maand naar de huisarts geweest en hij vertelde me dat ik inderdaad naar de gyn mag/kan. Hij stelde ook voor om anders eerst een temperatuur kaart bij te houden de komende 3 maanden en dan door naar zh. Ze doen dit nl ook vaak in het zh en als ik daar dan naar toe moet dan heb ik dit alvast gedaan.... Groetjes Dee
allemaal bedankt dan weet ik wat me te wachten staat als ik er heen geweest ben horen jullie het wel! groetjes