Hallo ik ben nieuw hier, Ik heb al aardig wat verhalen gelezen op het forum. Erg intressant! En dacht laat ik ook is mijn verhaal neer zetten. Gewoon even mn eitje kwijt. Ik ben nu ongeveer 7 maanden geleden gestopt met de pil. Wij hadden een kinderwens maar die moest vanwege geld problemen uitgesteld worden. Ik slik nu geen pil meer omdat ik de maanden na het stoppen erg ziek werd steeds. 3weken overtijd. en in die 3weken mega veel pijn, zoveel dat ik niet kon werken niks meer. Nu is dat gelukkig een beetje aan het overgaan. Ben laatste 3x optijd ongi geworden en de pijn is een stuk minder gelukkig! Ik ben dus niet verder gegaan met de pil, als ik zwanger word dan accepteren wij dat gewoon en dan gaan we er ook zeker voor. Afgelope 3x dat ik ongi moest worden had ik paar dagen ervoor pijn. Test was negatief en paar dagen later werd ik toch nog ongesteld. Maar deze maand is het anders. Veel pijn, nog niet ongesteld (moet tussen afgelopen zaterdag zijn en komende woensdag ongeveer) Pijn in de borsten, misselijk, maar heb totaal geen honger. En heb klein beetje bruin ipv rood. Nu dacht ik zo bij mezelf om zaterdag een test te gaan doen als ik nog niet ongi ben geworden, en kijken of hij positief word of niet. Lucht eingelijk wel beetje op als je je verhaal ergens kwijt kan. Roozjuh