Ik zit met een vraagje. Had al ongesteld moeten zijn, maar mijn temperatuur daalt niet (zie temperatuurkaartje in handtekening). Voor de zekerheid vanmorgen een testje van Test Point van Etos gedaan en zie een licht streepje. Van Kruidvat ben ik dit inmiddels wel gewend, maar Etos testen blijven bij mij normaal blanco als er niks speelt. Temperatuur nog steeds hoog, 37,2. In combi met licht lijntje heb ik enige angst voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Iemand ervaringen met hoog blijvende temperatuur, rond nod negatief testen, uitblijvende menstruatie, pas later wel een licht lijntje en wat uiteindelijk resulteerde in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap?
Ik heb eens pas op 16dpo een licht lijntje gehad. Eerder niet getest, maar het streepje was niet zo donker als dat je zou verwachten. Misschien nog een andere test proberen?
Over buitenbaarmoederlijke zwangerschap kan je zo vroeg nog niets zeggen. Misschien maak je gewoon traag hcg aan, of heb je late innesteling gehad. Ik heb vergelijkende testen gedaan tussen die van etos 2v5 en kruidvat 2v5, die van etos waren veeeeel minder gevoelig dus ik zou gewoon een kruidvat test halen...
Nee, te lage omdat de innesteling niet zo goed gaat in een eileider als dat zou moeten in de baarmoeder. Maar de gyn wordt wel onrustig van een hoge hcg waarde als er geen vruchtje gezien wordt in de baarmoeder, want als het hcg hoog is en er geen vruchtje gezien wordt in de baarmoeder (wat je wel verwacht bij een hcg van bv 5000), dan is de kans groot dat het een bbm zwangerschap is en de eileider op knappen staat. Misschien daarom de verwarring?
Er zijn veel vrouwen die bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap zelfs negatief blijven testen en soms zelfs negatieve bloedtesten hebben.
Denk eerder misschien een late ei-sprong en dus later positief ik zit niet aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap te denken op basis van je verhaal...
Nee weet zeker wanneer eisprong was door te temperaturen. En ik heb maar 1 x geinsemineerd deze maand, dus mocht het raak zijn dan weet ik precies van wanneer het is.
Dat kan maar zaadcellen overleven soms een lange tijd Soms kan die toch later springen was bij mij ook het geval...
Ik had hele lage waardes, teste pas werk later positief en dan nog turen en liep ook via bloedtest enzo achter.... Maar ja daarvan viel alles pas op zijn plaats na de spoedoperatie op 7 weken.
Het is jammer genoeg iets je niet in de hand hebt, temo bleef hiog tot de bewuste weekend voor de operatie ik felle steken links had, maandag bloed en woensdag spoedoperatie. Als je niet vertrouwd zou ik gewoon een arts contacteren. Mijn voorgeviel zei al toen dat ni juist zat en sprak steeds over een bbz.
Ook niet helemaal waar helaas. Ik heb 2x bbz gehad. Eerste te traag stijgend HCG, bij de 2e een keurig stijgend HCG met de juiste waardes wat bij de duur van de zwangerschap hoorde. Volgens mijn behandelend arts MOET er bij een waarde van 1500 iets in de baarmoeder te zien zijn.