hoi damens ik ben nu 3 weken overtijd normaal heb ik een cyclus van 30 dagen (ik ben al een paar maandjes van de pil ik ben hiervoor ook al een periode van de pil geweest maar toen geen mensturatie overgeslagen), maar toen ik 1 week overtijd was dacht ik he me menstruatie is laat en toen was de test negatief dus zal ik dan nog een keer testen, ik sla eigelijk nooit een periode over.
ik ga morgen een testje halen en overmorgen testen (ik doe voor de zekerheid dan zaterdag met ochtendurine)
ja ik heb de test gedaan die was zoals wel een beetje verwacht negatief dus ik ga vrijdag naar de dokter om even te onderzoeken waarom ik niet ongessteld word, nu hopen dat er niks ergs aan de hand is
Ik ben 6 maanden niet ongesteld geweest. Daar 3x wel toen zwanger daarna een MK en morgen 4 dagen over tijd en 2 negatieve testen verder. Succes ik duim dat ik morgen positief test. Gewoon je HA bellen en even bloedtesten laten doen eventueel op prolactine gehalte die was bij mij veel te hoog. Ik kon zelfs melk geven zonder zwanger te zijn. Succes iig
Dat heb ik trouwens wel dat ik wittig vocht.. melk? Uit beide borstel heb Ik ga vrijdag naar de dokter ik moest ochtendurine meenemen ik ben benieuwd Succes met u test!
Hoop dat je een goede uitslag hebt gehad! Mijn prolactine gehalte was veel te hoog. Hebben ze daar ook naar gekeken?