Hoi,, Ik heb dit al in een paar onderwerpen gevraagd, maar nog geen reactie gekregen. Dus ik dacht, open een nieuw onderwerp. Dinsdag moet ik ongesteld worden, wat ik niet hoop maat wel denk. Nu was ik net naar de wc en had ik bij het afvegen en licht rose streepje. Dit heb ik normaal nooit als ik ongesteld moet worden, maar nu dus wel. Kan dit iets zijn of betekenen? Of is het toch een teken dat ik ongesteld moet worden. ( mijn eiersprong was wss op de 21e. )
Soms hoor je het van vrouwen die zwanger blijken te zijn.. Soms is het een voorbode van menstruatie... Ben je onlangs gestopt met de pil? Want ik zelf , en meerdere vrouwen hier op het forum, hadden de eerste maand daarna regelmatig dit soort bloedverlies.
Ik ben sinds de zomer gestopt met de pil. Denk ook wel dat ik ongesteld wordt. maar hoop toch dat het raak is. Verder nog nooit bloedingen gehad en als ik ongesteld werd had ik kramp en meteen heftige bloedingen.
Ik heb het normaal gesproken helemaal niet en ben dan ook echt niet zwanger . Daarom vroeg ik het me af, want normaal heb ik zoiets op de laatste dagen van mijn ongesteldheid en niet daarvoor. Het zouden toch geen restjes kunnen zijn van een innesteling? Heb daar ook niks van gemerkt.