innesteling? hevige kramp

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door mama1803, 5 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Wie heeft dit ook gehad. Ik zit nu op 5 dpo en zojuist hevige scherpe pijn ter hoogte van baarmoeder en het trekt door naar mijn onderrug. Het zijn niet mijn darmen want het zit een stuk lager het zit ook ter hoogte van mijn schaambot. Zou dit een innesteling kunnen zijn? Zojuist ook bij het plassen wat donker bloed vermengt met witte uitvloeiing.

2. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Toevallig had ik dat gisteren ook. (Ook 5dpo ) bij mij waren het een paar felle steken in zo'n 10 minuten tijd. Ik had niet de bloeding.
    Ik lees dus even mee. Niks aan hè, die onzekerheid :(

3. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    De bloeding is nu weer weg. Ben even in bad gaan liggen en pijnstiller ingenomen. Voel het nog een klein beetje af en toe felle steken onderin buik. Ja het is nu kwestie van afwachten of het idd een innesteling was en of die goed is ingenesteld. Zal ook voor jou duimen. Hoe lang zijn jullie al bezig? Wij nu precies 1 jaar.

4. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Ik vind het meer als een eisprong overkomen. Weet je zeker dat je die al gehad hebt?

De innesteling geeft over het algemeen geen felle steken. Een eicel is microscopisch klein en je baarmoederslijmvlies zo'n centimeter dik, zie het als een laag dikke pluizige vloerbedekking waar een stofje in gaat zitten. De innesteling is een proces van een aantal dagen, het is niet één bepaald moment wat je kunt aanwijzen.

Ik hoop natuurlijk voor je dat het met de innesteling te maken heeft. Succes met het wachten!

5. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Ik had afgelopen zondag een positieve ovulatietest en maandag had ik steken links in mijn buik wat ik altijd heb na een positieve ovulatietest waardoor ik weet dat mijn eisprong plaats vind. En nu zat het in het midden van mijn buik ter hoogte van mijn baarmoeder achter mijn schaambot. Heb zojuist gegoogled en daar lees ik wel dat een innesteling felle steken en krampen kan geven maar dat dit te maken heeft met het bloed wat een innesteling kan veroorzaken en dat daar je baarmoeder op kan reageren en het de baarmoeder prikkeld dus het lijkt me wel te kunnen maar zoals ik al schreef het is toch een kwestie van afwachten of het daadwerkelijk een innesteling was maar dacht misschien zijn er vrouwen die het zelfde ervaarde en dat het toch om een innesteling bleek te gaan.

6. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Dit is onze eerste ronde en meteen ook de laatste (heel verhaal, zie mijn topic het zal toch niet ) bij onze derde was het wel meteen de eerste keer raak. Ik heb net trouwens toch iets bruin bloed in m'n inlegkruisje ontdekt. Verder niks meer. Gatsie wat een stress dat wachten :x

7. mama1803

mama1803 Actief lid

14 sep 2013
    401
    0
    16
    Vrouw
    Moeder
    Roosendaal
    Heb het topic net gelezen. Wat vervelend zeg! Ik heb ook nog steeds lichte krampen en vanmorgen ook weer een klein beetje oud bloed bij het afvegen maar zojuist weer helemaal niks. Ben ook zwaar emotioneel mijn vriend en ik hadden woorden samen en ik barste iedere keer in huilen uit terwijl het eigenlijk helemaal nergens over ging maar ik kon het gewoon niet tegen houden. Vrijdag ga ik een test wagen mits ik nog niet ongi ben geworden. We hebben vrijdag een feestje en had me eigenlijk voorgenomen om iets te gaan drinken. We zijn al een jaar bezig en in dat jaar geen druppel alcohol gedronken. Dus stel de test is positief of ben dan nog niet ongi dan drink ik niet alleen als ik toch ongi ben geworden dan wel. soms heb je dat gewoon weer even nodig.

8. Nog anoniem

Nog anoniem Niet meer actief

Ik had vorige week zondag een positieve ovulatietest.
    Gisterenavond had ik ook opeens lichte menstruatiekramp en wat steken links onderin. Ik ben het internet gaan afspeuren.
    Schijnt dat sommige vrouwen de innesteling kunnen voelen en dit dan ervaren als lichte kramp of steken in de baarmoeder.
    De innesteling is gemiddeld 6 tot 10 dagen na de bevruchting. Het zou dus kunnen dat je een innesteling voelde, dat is wat ik zelf ook hoop gevoeld te hebben. Fingers crossed dus maar

Deel Deze Pagina