Voor de "ontpillers" onder ons

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sarahhhh, 17 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Hebben jullie ook veel last gehad van veel bruinverlies? En hoeveel is dit bij julie. Hebben jullie nog meer klachten zoja, wat? Zo kunnen we lekker kletsen met elkaar en informatie delen

2. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Ik moet nog onttrekkingsbloeding krijgen na 22-4/29-04 '16 dus ik kan (nog) niet meepraten.

Doe in ieder geval graag mee hier :)

3. xxLinn

xxLinn Actief lid

10 mrt 2016
    400
    165
    43
    Het ontpillen viel bij mij echt enorm mee. Ik heb 12 februari mijn laatste pil geslikt en precies 28 dagen daarna begon ik met wat bruinverlies, met 31 dagen zette de menstruatie door! De volgende cyclus was 27 dagen, dus ook erg netjes.
    Ik had met de pil tussentijds geen klachten. Nu heb ik bijvoorbeeld beide rondes rondom de eisprong zere borsten en een zere buik. Ook de afscheiding is rondom de eisprong anders. Dus ik heb zelf het gevoel dat ik eigenlijk gelijk al weer een normale cyclus had. Erg fijn :). En verder nergens last van!

4. Sarahhhh

Dat valt idd hartstikke mee!! Ben jaloerss! Dag 59 hier en nu bruin verlies dit had ik op dag 34 ook maar t is nu iets roder. Heb weer geen buikpijn dus ik weet echt niet of dit nu mn menstruatie is ?? Hoop dat iemand t weet

5. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.853
    18.599
    113
    Vrouw
    De laatste keer dat ik stopte had ik best veel tussendoor bruin verlies de eerste ronde. Nu ben ik sinds 29 maart gestopt en nog niet echt ergens last van. Valt tot nu toch nog best mee het ontpillen.
    Denk dat het bruinverlies door het ontpillen is sarah

6. Sarahhhh

T word nu al roder en meer dus ik denk dat t is doorgebroken

7. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Hallo dames!
    Ik ben hier nieuw dus ben een beetje mee aan het lezen.
    Nu zit ik ook met een zelfde soort vraag, ik ben op 4 april gestopt met de pil (1 maand geslikt) had daarvoor de mirena spiraal gehad (3 jaar) en daarvoor ook de pil geslikt (4/5 jaar) en na het verwijderen van de spiraal op 11 maart heb ik eigenlijk bijna geen tot helemaal geen last gehad van bloedverlies... De 15de begon ik met de pil te slikken en was in de stopweek 'ongesteld' geworden maar dat was heel licht en soms een beetje donker, daarna meteen gestopt omdat mijn vriend en ik een kinderwens hebben. Nu heb ik veel last van buikkrampen rechtsonder maar ook steken rechts onder bij mijn rug en heb ik last van witte melkachtige afscheiding? Heeft dit met het ontpillen te maken ? Ik hoor graag jullie mening :)
    X

8. Sarahhhh

Dit had ik ook haha maar ik kreeg dit pas laat en werd twee weken erna ( vandaag ) ongesteld dus misschien je eisprong als het kan

9. LovelyyX93

LovelyyX93 Niet meer actief

Oh oke, ik hoop dan de eisprong, want ben gister nog intiem geweest met mijn vriend dus ik ben echt benieuwd. Ben best wel onzeker af en toe en meestal is het onzeker zijn om iets wat niet nodig is haha.

10. Sarahhhh

Jaa hahah dat kloptt. Ik had ook goed geklust mjaa volgende keer beter. Er komen nog genoeg rondes

Deel Deze Pagina