Niet ongesteld na kuur orgametril kan ik zwanger zijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Melissav, Apr 18, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Melissav

Melissav Lid

Dec 10, 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik ben op 14 april naar de ha geweest omdat ik tijdens m'n pil continu ongesteld werd. Had dan gemiddeld tussen door 10 dagen bloedverlies.
    Dit is gekomen na m'n zwangerschaps en duurt al z'n 8 maanden.
    Heb toen vanog de ha een 10 daagse kuur orgametril voorgeschreven gekregen. Daar moest ik de volgende dag meteen mee starten, en met de pil moest ik direct stoppen.

Tijdens de kuur orgametril kreeg ik na 2 dagen bloedverlies. Tot en met dag 5. Na het stoppen van de kuur heb ik geen bloedingen gehad, wel 1 dag lichtbruine afscheiding.

Heb nu op internet gezeten dat orgametril geen anticonceptiemiddel is. Dit heeft de huisarts niet verteld. Heb tijdens de kuur wel onveilig sex gehad.

Ik zit nu op dag 25 na de kuur orgametril en ben nog steeds niet ongesteld.
    Wel heb ik af en toe een steek ik m'n botsten en steken in m'n onderbuik. Ook ben ik nu al ruim 2 weken heel erg moe. Zou dit een zwangerschap kunnen zijn.

Heb vorige week een zwangerschap test gedaan op verzoek van de ha maar was negatief kan het zijn dat ik te vroeg heb getest..

Graag jullie reactie

Liefs

2. luckynumber4

luckynumber4 Niet meer actief

Ik ben niet bekend met orgametril. Maar ik zou inderdaad nog een test doen voor de zekerheid. Ben je niet meer begonnen met de pil dan? Gebruik je nu andere anticonceptie?

3. Dege

Dege Bekend lid

Jul 3, 2014
    853
    1
    18
    Ik zou een testje doen en anders opnieuw bij de huisarts aankloppen. Wat vreemd dat je niet goed bent ingelicht!

4. Melissav

Melissav Lid

Dec 10, 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik mocht niet beginnen met de pil. Na dat ik op internet heb gelezen dat orgametril geen anticonceptiemiddel is gebruiken we nu condoom.
    Ga ik toch maar voor de zekerheid nog een testje doen.

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Nog een test doen. Je lichaam kan van slag zijn door die Orgametril en omdat je net met de pil gestopt bent!

Want er zal nu toch echt iets te zien moeten zijn op een zwangerschapstest als je echt zwanger bent. Temeer je zegt al twee weken last te hebben van mogelijke symptomen. Zwangerschapssymptomen ontstaan door HCG. . Dan moet je dus al 2 weken HCG aanmaken en dat moet dan dus echt zichtbaar zijn op een zwangerschapstest.

Negatief, dan zijn het dus ontpilklachten in combinatie met die Orgametril.

Share This Page