18 mei is het zover, dan weet ik wat het wordt. Heb het ziekenhuis gebeld en kan daar 2 juni terecht voor de screenings echo en daarna echo son gebeld, voor 3d, en kan daar al 18 mei terecht. Nog 3 weekjes. Gisteren bij vk geweest en het hartje gehoord, emotioneel moment voor mij, aangezien ik daar alleen was en niemand had om mee te luisteren. Belde net mijn moeder op, om dit te vertellen en het enige wat ze zei was: snap niet dat je dat wil weten. Bedankt mam, je zou ook blij kunnen zijn voor me en me kunnen steunen. Knuf Juud
Hoi Juud, Wat vervelend dat je moeder niet zo enthousiast is.Nou ik ben hartstikke blij voor je hoor!!! En het is heel erg emotioneel als je het hartje hoort hè.Zoiets moois!!! Morgen ga ik naar de vk en dan vind ik het ook leuk om het hartje weer te horen en dan ben je weer gerustgesteld dat alles goed zit. Nu moet je nog ff 3 weken wachten en dan kan je die leuke echo's gaan maken. Dan lijken die 3 weken wel jaren te duren. Tenminste zo ervaar ik het want je bent natuurlijk zooooo benieuwd. Ik wens je nog een voorspoedige zwangerschap en hopen dat je moeder ook wat meer betrokken raakt toch. Groetjes Denise
is nog wel haar eerste kleinkind. Gisteren had ik ze ook aan de telefoon en vertelde dus dat ik het hartje had gehoord. Het enige wat ze zei was: oh. Ze is nooit zo uitbundig, maar iets meer enthousiasme mag wel vind ik. knuf juud
Dat is niet zo leuk Juudje... Balen is het gewoon. Maar als ze altijd al zo koel reageert, dan is ze misschien van binnen wel heel erg blij!! Als de kleine er eenmaal is verandert ze misschien wel. Het is alleen jammer dat ze niet zo met je meeleeft nu jij zwanger bent. Sterkte!!
wacht maar tot de kleine er is. hahahaha mn moeder was ook zo. tot de kleine er was en toen was ze in een keer de trotse oma hahaha.