Hallo dames, Mijn man en ik hebben de dag voor en op de dag zelf van de ovulatie geklutst. 5 dagen erna kreeg ik menstruatiepijn maar dan anders stuk lichter zegmaar daarna kreeg ik last van gevoelige en af en toe jeukende tepels. Gisteren toen ik wakker werd ging ik naar wc en bij het afvegen veegde ik een lichtrode bloed af echt 3 druppels ofso vond het raar want mijn NOD is pas 06/07 toch maar inlegkruisje in gedaan maar deze bleef de rest van de dag schoon daarna niet meer meegemaakt bij het afvegen. Zou dit innestelingsbloed zijn? Wie heeft dit ook meegemaakt? Alle meningen en ervaringen zijn welkom!
Hey. Ik denk haast wel zeker dat het een innesteling is geweest aangezien het bij jou dezelfde dag al weg was. Bij mij heeft het helaas doorgezet naar een lichte menstruatie met soms wat donkerrood slijm.. Dacht zelf eerste instantie een innesteling maar omdat het toch nu al 3 a 4 dagen duurt ga ik uit van de menstruatie, mijn ongesteldheid zou pas 8 juli komen en was dus nu 7 tot 10 dagen te vroeg.
Je zou morgen eens een testje kunnen wagen. Spannend! Ik durf niet te zeggen of het een innestelingsbloeding is geweest...snap wel dat je benieuwd ben, maar je wilt jezelf ook geen valse hoop aanpraten Even afwachten....naderhand zou je dat eigenlijk pas kunnen zeggen. Had ik met mijn innesteling vorig jaar. Ik heb m achteraf gevoeld. 2 dagen paar uurtjes krampjes en dag erna misselijk en moe en dag daarna heel licht streepje op de test.
@LovelyyX93 Zou je denken ja? Ik heb het dit serieus nog nooit eerder meegemaakt. Mijn nod is pas 6/7 Zou het je menstruatie zijn? Ik heb wel vaker gelezen dat mensen ook tot 4 dagen last kunnen hebben van innestelingsbloed. Hoeveel dagen houd je menstruatie normaal gesproken aan? @Loetje88 5 dagen voor de nod? ben bang dat dat te vroeg is.. Zeker spannend pff. Ja precies valse hoop moet ik inderdaad niet hebben maar vind ik het wel leuk om andere hun ervaring te horen. Dus je hebt geen innestelingsbloed meegemaakt?
Ik zelf heb geen innestellingsbloeding gehad nee, en die komen ook niet vaak voor hoor. maargoed het gebeurd. Dus wie weet. 5 dagen voor je NOD zou je kunnen testen hoor, er zijn speciale testen voor. Maar de kruidvat 2 voor 5 euro testen zijn super gevoelig dus die zou je al kunnen proberen! Succes!
En morgen zit je dan nog maar 4 dagen voor NOD....gewoon morgenochtend een testje wagen zou ik zeggen. En als die negatief is. Tja dan zegt het helaas nog niks. Want je kan dan idd nog te vroeg zijn. heeft met zoveel factoren te maken, de ene maakt sneller HCG aan dan de andere, de ene test is gevoeliger dan de ander en je moet letten op de concentratie van je urine. En het kan natuurlijk ook gewoon zo zijn dat je niet zwanger bent. En waar je ook nog rekening mee moet houden is dat als je een licht streepje krijgt het alsnog mis kan gaan want dat is het risico dat je neemt om voor je NOD te gaan testen. Dus tja die afweging moet je zelf maken
Loetje88 Dankjewel voor je reactie , vandaag lukt het me niet meer om een test te halen maar ik zal morgen als ik ga werken langs de kruidvat gaan. Spannend ik hou je opde hoogte!
Ik heb dit ook gehad 2 of 3 mnd geleden, en toen ik zwanger wilde worden van de eerste ook 2x, een week ofzo voor nod wat bloed, en toen duurde het nog 3 weken (en dus veel testen), en toen werd ik toch ongesteld. Misschien mislukte innesteling/vroege miskraam geweest ofzo bij mij. Maar de timing past wel bij innesteling dus hopelijk goed nieuws voor jou!
Bleef je 3 weken nog doorbloeden of duurde het drie weken voor je ongesteld werd? Ja ik hoop het ook maar word gek van het wachten
Ik had 5 dagen na m'n ei bruinverlies en ongesteldheidsgevoel.. Toen dacht ik al hey dat is veel te vroeg.. Ik heb toen 6 dagen later licht positief getest, een paar dagen later een knaller en inmiddels loopt hier een mannetje van 13 maanden oud rond!
Ik had idd ook na m'n ei ongesteldheidsgevoel dacht ook van huh nu al maar uiteindelijk kwam er niks en pas 3 dagen erna kreeg ik dus bij het afvegen alleen ong 3 druppels bloed lichtrood zeg maar daarna niks meer gehad. Dus je had voor de nod getest?
Ik had vanmorgen nog heeeeel erg licht roze achtig verlies dus nu offcieel over ik zit altijd tussen de 3 en 5 dagen in met menstruatie. Zou 7 of 8 juli mijn nod hebben. Denk maandag op zijn vroegst testen. Heb nog een hoop dipsticks van 2-besure liggen en nog 1 van kruidvat 2v5. Ben erg benieuwd of je zwanger bent ik ga voor je duimen.
Heel erg bedankt meid! Leek het echt op je gewone menstruatie of had je het gevoel van niet? Want dan is die wel erg vroeg gekomen. Kom je het maandag dan gelijk vertellen want ik ben nu wel heel benieuwd en natuurlijk duim ook ik voor jou!!! Hoeveelste ronde is dit voor jou?
Oeh herkenbaar. Ongeveer 7 dagen na eisprong wat bloedverlies gehad gedurende 4-5dagen). Dacht dat het de voorspelde bloeding was van het plotselinge stoppen met hormonen/puregon. Alleen ziekenhuis gaf aan dat het te lang duurde voor die bloeding. En dacht dat het misschien een veel te vroege menstruatie was. Maar ik vond het wel te weinig en te kort vergeleken met normaal. Maar ze raadden me wel aan een week daarna te testen. Gedaan, en alle testen zijn megapositief. Maar ik durf er niet op te vertrouwen, want ik weet nou niet zeker of ik ongesteld was. Of na te hebben gegoogled, dat het wellicht toch een innestelingsbloeding is geweest. Ik kan het pas geloven als we over twee weken een afspraak in het ziekenhuis hebben. Sterkte met wachten tot je kunt testen!
Hey meid, leuk dat je even reageert! Ik had het 8 dagen na de eisprong maar echt alleen bij het afvegen circa 3 druppels 1dag. Alvast een voorzichtig gefeliciteerd dan meid ben blij voor je , ik denk dat als de testen megapositief waren dat er geen twijfels zijn maar ik snap je punt dat je er niet op durft te vertrouwen. Ik ben heel benieuwd laat je het nog even weten hier na je ziekenhuis bezoek? En wanneer had je precies megapositief getest ? Ik moet nog tot woensdag wachten om te kunnen testen als me menstruatie niet op komt dagen
Hoi, Zooo herkenbaar, ik had op 7 dpo opeens rood wc-water, schrok me kapot, maar besefte al snel dat ook een paar druppels voor die kleur konden zorgen. Al leek er wel iets slijmerigs in te zitten (sorry). Het eerste waar ik aan dacht was MA, kan dat zo vroeg al? Sindsdien geen rood meer gezien, wel steeds meer bruin, vandaag best al veel.... 5 en 4 voor NOD getest, negatief. Verder totaal geen symptomen... Zooo spannend. Heb me voorgenomen niet meer te testen voor NOD, maak mezelf alleen maar gek.