Vraagje

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lindsey91, Jul 11, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lindsey91

Lindsey91 Lid

Jul 11, 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    #1 Lindsey91, Jul 11, 2016
    Last edited: Jul 11, 2016
    Hallo Dames,

Even een vraagje.
    Is het mogelijk dat je na 3/4 dagen een innesteling kan voelen?
    Ik had vorige week zondag/maandag mijn eisprong (ik gebruik sensitesten) En vervolgens had ik donderdag de gehele dag rare steken/krampen in mijn baarmoeder/vagina (in het midden vooral). Het begon sochtends,smiddags ook krampn en rond 18:00u was het t ergst. 2 maal zo'n erge steek dat ik gewoon niet normaal kon zitten en krom zat van de pijn. Daarna op bed gegaan en de volgende dag nergens meer last van.
    Mijn cyclus is 28dagen. Blaasontsteking is getest en had ik niet.

Wat kan ik toch onzeker worden van mn eigen lichaam.
    Groeten Lindsey.

2. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Dat lijkt toch meer op ovulatie pijn. Zeker weten dat je ei is gesprongen en niet nu als nog springt?

3. Lindsey91

Lindsey91 Lid

Jul 11, 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    #3 Lindsey91, Jul 11, 2016
    Last edited: Jul 11, 2016
    Ik had zondag en maandag een piek (positieve ovulatietest & vruchtbaar slijm) de dagen daarna geen vruchtbaar slijm en di woe en do negatieve ovulatietest. Ik voel mijn eisprong altijd links of rechts en heel even.. Dit voelde ik zondagavond.. Maar wat ik donderdag voelde was toch echt anders..meer steken in baarmoeder/vagina.. Ik had ook zulke pijn tijdens mijn zwangerschap in 2013..

Maar is al 3 jaar geleden dus ik kan het me niet meer helemaal heugen.

4. Lindsey91

Lindsey91 Lid

Jul 11, 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Bedankt iig voor je reactie :) .
    Het zou idd mijn eisprong kunnen zijn maar dan kloppen de sensi ovulatie testen niet. Terwijl die volgens mij heel betrouwbaar zijn.
    Weet iemand anders nog een reden waar deze pijn vandaag zou kunnen komen?

5. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

Jun 20, 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben niet bekend met het 'voelen' van een innesteling. Maar als het mogelijk is, lijkt het me sowieso net even te vroeg?

6. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

Jun 20, 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Welke cyclusdag zit je nu trouwens?

7. Lindsey91

Lindsey91 Lid

Jul 11, 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik zit nu op dag 22 van mijn cyclus. Vorige maand trouwens ineens een cyclus van 26.. Daarvoor maanden een cyclus van 28dagen.

8. Friesland90

Friesland90 Fanatiek lid

Jun 21, 2010
    2,661
    5
    38
    Het zou kunnen natuurlijk. Maar er gebeurd zoveel in je lichaam wat je niet kunt zien... lastig

9. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Waarom zouden die testen dan niet kloppen? De testen geven alleen je LH-piek aan. Niet de daadwerkelijke eisprong. Gemiddeld is die 24-48 uur na de piek. Maar het kan ook een paar dagen later zijn.

Overigens heb ik ook altijd begrepen dat je niet je eisprong zelf voelt maar de laatste groeispurt. En dan duurt het dus nog even voor het ei daadwerkelijk springt.

10. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

Jun 20, 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    Als je een korte cyclus hebt, kunnen de klachten te wijten zijn aan een komende menstruatie. En anders is het iets anders waar je pas over een paar dagen iets over kan zeggen... Ben wel benieuwd hoor!!!

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,986
    15,611
    113
    Nabij Utrecht
    Zondag en maandag je piek is dus dinsdag/woensdag je eisprong.

Wat jij donderdag voelde kan dus nooit van de innesteling zijn geweest want die vind nooit 1-2 dagen na je eisprong plaats.
    Ik denk meer dat het een nasleep van je eisprong is geweest. Ik heb dat ook wel eens gehad vlak na mijn ei (en wist mijn ei 100% zeker door tempen).
    Je zit dus nu op 5-6 dpo.

12. Lindsey91

Lindsey91 Lid

Jul 11, 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oke dit wist ik niet.. Ik ging er altijd vanuit dat zodra de ovulatietesten positief zijn je het beste dan gemeenschap kan hebben. Nu is dit zondagnacht en maandagnacht/dinsdag gebeurd.
    Zijn wij nu dan te laat geweest...
    Ik wist niet dat een eisprong zo'n nasleep kan hebben en ontzettend pijn kan doen..

13. Lindsey91

Lindsey91 Lid

Jul 11, 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Nu weet ik dus echt ff niet wat de beste dag is om gemeenschap te hebben..aangezien ik dacht dat het juiste moment was op de dag van een positieve ovu test... maar als de eisprong nog 2 dagen op zich laat wachten..hoe zit het dan.:)

Meer meiden in dezelfde situatie?

14. Lindsey91

Lindsey91 Lid

Jul 11, 2016
    71
    0
    6
    NULL
    NULL
    Op naar de volgende ronde

Share This Page