Hallo allemaal, ik heb even een vraag: Ik heb deze maand geen een keer de pil vergeten, heb wel een paar keer wat bruin spul verloren (sorry) welke dagen weet ik zo niet. Maar ik had eergister heb ik de laatste pil van de strip ingenomen en gistermiddag had ik in een keer bloedverlies :S Ik zou pas vrijdag of zaterdag 'ongie' moeten worden, en heb dit ook nog nooit gehad tijdens de pil slik dagen, alleen in de stopweek. Ik heb gistermiddag een test gedaan, maar die was negatief, had ik ook wel verwacht aangezien ik de pil deze maand goed geslikt heb. Zijn er meer dames hier die dit bekend voor komt? Ik heb het namelijk nog nooit gehad. Alvast bedankt!
De dag waarop de onttrekkingsbloeding komt kan nog weleens verschillen. Misschien wat last van spotting?
Zo even een update van mijn kant: Gister dacht ik van mn ongie af te zijn, maar vandaag begon ik weer een beetje te bloeden. Ik vind het erg raar, vorige paar maanden was ik tussen de 2 en de 4 dagen ongie. Is er hier iemand die het zelfde mee heeft gemaakt? Ik weet echt niet wat ik er mee moet hoor Maris