Hoi dames, Even een vraagje. Ik heb meestal een cyclus tussen de 24 en 26 dagen met soms uitschieters naar 23 en 27. Nu heb ik op 29-7 een positieve ovulatietest gehad. Wanneer zal ik nou testen? Ik gebruik de ovulatietesten nu voor de 3e keer. Bij de 1e ronde was deze positief op dag 12 en werd ik ongesteld op dag 25. De volgende ronde was deze positief op dag 11 en werd ik ook ongesteld op dag 25. Nu is deze positief op dag 13. Alvast bedankt!
Ik deed altijd een test 14 dagen na een positieve ovulatietest! Maar heel veel dames doen het al een paar dagen eerder, 10/11 dagen! Heel veel succes!
Dank voor je reactie! Ik denk dat ik wel vroeger ga testen maar dit niet "tel" als een zwangerschap als het positief is. Het gaat zo vaak nog fout voor de NOD. Ik heb ergens gelezen dat de fase na de eisprong vrijwel altijd hetzelfde Is. Klopt dat?
Nee dat klopt niet. Idealiter is dat 14 dagen. Maar het kan ook 10 of 16 dagen zijn. Of zelfs nog langer of korter. Dat is luteale fase.
Thanks. Dan moet ik maar gaan gokken wanneer mijn NOD ongeveer is. Waarschijnlijk dan rond de 13-14 dagen na positieve test op basis van mijn eerdere cycli.