is er mischien iemand die mij kan vertellen hoe het nu zit ik heb een miskraam gehad en vloei nog steeds vanaf wanneer kan ik dan weer aan een nieuwe syclus denkenof moet ik wachten tot ik eerst weer een keer ben geworden voor ik opnieuw ga tellen ?? groetjes angela
het is het gemakkelijkst om eerst een ongi af te wachten want dan kan je echt gaan tellen weer en anders kom je net als ik in verwaring hihihi het enige wat ik zeker weet is dat ik mijn eisprong gehad heb maar verder ??? en jullie moet er natuurlijk ook voor jezelf achter staan dat jullie er gelijk weer voor gaan veel liefs en sterkte mieke
In principe hoef je niet te wachten, maar idd het is voor de telling makkelijker. Alhoewel dat eigenlijk alleen in het voordeel is voor de gyneacoloog of verloskundige. Voor jou zou het niks uitmaken, toch? Zwanger is zwanger, hoe lang, maakt dan weinig nog uit in het begin Het is wel zo dat je moet wachten totdat je gestopt bent met vloeien, ivm infectiegevaar. Maar je lichaam en hoofd geven vanzelf wel aan wanneer je er weer klaar voor bent! Sterkte met dit verlies en succes in de toekomst!
daar heb je wel gelijk in en we staan daar ook wel achter we hebben er natuurlijk de laatste dagen veel over gesproken . en jullie zijn jullie er ook meteen weer aan begonnen of wachten jullie toch nog eerst een tijdje groetjes angela
Wij wachten totdat ik weer ongesteld ben geworden en gaan er dan voor. Dit is inderdaad handig voor het uitrekenen van je zwangerschapsduur mocht het weer zover zijn, maar dat is voor mij niet de hoofdreden. Ik heb echt even een paar weken de tijd nodig gehad om alles weer op een rijtje te krijgen en ik kon ook echt merken dat alles in mijn lijf in de war was. Maar nu ben ik weer superpositief wat betreft de toekomst, dus ik heb zoiets: kom maar op met die ! Nogmaals veel sterkte met alles. Groetjes, Anakin.
wij zijn gelijk weer begonnen eigenlijk nou ja begonnen is een groot woord maar we hebben niks veiligs gedaan dus wat dat betreft veel liefs mieke
Ik ben nu eindelijk echt klaar met het bloeden en lichamelijke ongemakken (heb 2 curettages gehad in 7 dagen tijd) en heb er ook weer zin in, ben er weer klaar voor. Al heb ik niet die drang als een half jaar geleden. Het komt wanneer het komt. We zien het wel, klussen wanneer we er zin in hebben. Maar als je het mij vraagt.... ik hoop niet dat het té lang gaat duren
Sterkte met dit verlies angela. Als ik jullie was zou ik wachten tot het vloeien is gestopt en totdat je de controle bij de gynaecoloog hebt gehad zodat je zeker weet dat je baarmoeder schoon is. In principe hoef je dan niet te wachten op een volgende menstruatie. Het is wel wat lastiger met de telling, maar daar zijn termijnecho's voor. Nogmaals veel sterkte. Kwebbel
Wij hebben wel een cyclus afgewacht na een curettage op advies van de gyn. Niet alleen vanwege het beter kunnen bepalen van de termijn, maar ook omdat ik zeker wilde weten dat alles weer in orde was. Mijn tweede mk was nadat ik direct zwanger was geworden na een miskraam. Ik heb me in de eerste tijd ook niet echt rustig gevoeld van die tweede zwangerschap. Nu de tweede keer was ik er emotioneel ook nog niet aan toe. Heel veel sterkte, het is moeilijk! Liefs, Cleo
Allereeerst sterkte Angela! Wij hebben deze cyclus niet afgewacht maar ook niet bewust getimed geklust. Vooral ik had zoiets van we zien wel eerst dit even op een rijtje krijgen (heb ik nu) en als het raak is, wel dan is dat mooi meegenomen en zullen we er zeker blij mee zijn!
bedankt vor jullie reacties het is fijn om te lezen dat er nog meer mensen zijn die er gelijk weer voor willen gaan wij eigelijk ook ik wil wel eerst het onderzoek bij de gynecoloog op 8 mei afwachten en als het allemaal weer goed is dan gaan wij er ook gelijk weer voor en dan maar hopen dat het niet weer jaren duurt voordat ik weer zwanger zal raken eventueel kan ik ook nog bij de gynecoloog terecht om wat hulp te vragen maar daar moet ik eerlijk gezegd nog over nadenken want ik denk dat dat heel slopend zal zijn ik weet het niet hoor heb er eigelijk geen ervaring mee dus wacht eerst nog even af en dan kijken we weer verder groetjes angle