Ik had dit op mijn telefoon al, en nu ook op laptop Als ik een deel open, bijvoorbeeld deel "lounge" en ik zie daar alle topics, dan schiet hij naar beneden naar de reclame onderaan. Steeds als ik net op een topic wil klikken, HUP naar de reclame. Erg irritant en dit is sinds een week. Overigens niet alleen in lounge, maar ik alle deel onderwerpen van deze site. scrol ik terug naar boven, dan gaat hij net zo hard weer naar beneden. Op mijn telefoon heb ik het van de week maar gewoon opgegeven omdat ik geen topic meer aan kon klikken.... :x
Ik wordt hier echt ziek van. Wat een k*treclame!! Kunnen de beheerders deze reclame weigeren en eraf halen?? Ik kan dus niet meer normaal lezen en posten op het forum. Dit gaat jullie leden kosten, en de adverteerder Greenchoice gaat zoiets ook klanten kosten. Dit werkt absoluut in alle opzichten negatief. Doe hier Alsjeblieft iets aan!!
Hier precies zo, wilde ook al een topic openen. Zit hierdoor steedsmeer op Viva, zo vreselijk irritant.
Dames, Bedankt voor jullie berichtje. We hebben als test alle advertenties uitgeschakeld. Zouden jullie Zwangerschapspagina.nl even willen vernieuwen (cache legen) en kijken of jullie er dan nog steeds last van hebben? Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Er draait mij mij nu alleen rechts nog reclame, niet meer eronder, en het is een STUK rustiger zo. Geen verschietend beeld meer, nu iig de kans om op onderwerpen te klikken en te lezen, ipv steeds op reclame te klikken omdat het daarheen schoot
Wat een drama weer.... merk dat ik hierdoor toch minder op zp kom elke keer die irritante reclames wat in de weg zin
Hier is het nu opgelost, er staat nu onderin een andere reclame (iets met knie artrose) en daar verschiet de pagina niet naartoe.