Blij met zoely !

Discussion in 'Anticonceptie' started by Sjamp, Sep 13, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sjamp

Sjamp Lid

Jan 30, 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Na diverse pillen met dramatische bijwerkingen zoals:
    cerazette: doorbraakbloedingen elke dag
    lovette:migraine
    minulet: angstig/depri

geen pil: vreselijk ongesteld

ben ik op aanraden de gyn nu overgestapt op Zoely..
    Ik ben nu met de 2e strip bezig maar nog niet weer een bloeding gehad ! me soooo happy !

Ben benieuwd of er meer vrouwen zijn die Zoely gebruiken. :)

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik ben net gestopt met Zoely. Geen libido en erg vlak in mijn hoofd. Nog geen menstruatie gehad. Ik ga kijken of stoppen helpt. Had heel veel last van mijn eisprong. Heb nog 2 strips over dus ik kan evt. zo weer starten.

Heb hem een jaar geslikt en het ging in het begin prima. Ik hoop dat jij meer geluk hebt. Mocht je evt. interesse hebben in mijn overgebleven strips dan wil ik ze je evt. over een paar maanden wel opsturen.

3. meintje

meintje Fanatiek lid

Jul 9, 2008
    2,610
    928
    113
    Ik gebruik de Zoely inmiddels al een paar jaar....maar ik gebruik het niet zozeer als de pil maar vanwege de hormoonsamenstelling.
    Hormonaal gezien klopt ik van geen kanten en nu ben ik wederom aan het rommelen met veel buikpijnklachten en andere hormoon-gerelateerde problemen. Ik ben denk ik absoluut niet representatief voor de gemiddelde zoely-gebruiker, dus aan mij heb je niet veel ben ik bang.
    Fijn dat het zo goed bevalt!

4. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    3,187
    1,749
    113
    Ja! Heel positief. Ik slikte hem 3 jaar, en echt de beste pil die ik ooit heb gehad! Dus als ik weer moet beginnen ga ik zeker terug op Zoely!

5. Sjamp

Sjamp Lid

Jan 30, 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    thnx lief van je :)

6. Sjamp

Sjamp Lid

Jan 30, 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik heb de 2e strip bijna op.. nog 3 placebo.. nog geen bloeding weer gehad.. wel hoofdpijn nu,maar heb ook nekklachten.. ik verneem wel dat mijn humeur soms wiebelig is, maar daar heb ik sowieso heel erg last van. ik ga vd 3 mnden gewenning..

7. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb besloten niet meer te starten met anticonceptie. Dus als je ze wilt hoor ik het wel.

8. Sjamp

Sjamp Lid

Jan 30, 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    thnx Saartje..

ik was wat te voorbarig.. na de placebo's op dag 2 vd pil vd 3e strip ongesteld geworden grrrr.. en best veel buikpijn, wat ik normaal amper heb...

9. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Sterkte. Hopelijk valt het mee!

10. Sjamp

Sjamp Lid

Jan 30, 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    dag 5 van 3e strip en nog wat spotting.. zo jammer dit.. was natuurlijk ook te mooi om waar te zijn.. nooit meer een menstruatie ;)

11. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik was de ene ronde wel en de andere ronde niet echt ongesteld hoor. Dus het kan ook wel heel sterk wisselen.

Ik heb net mijn eerste echte menstruatie na de zoely achter de rug. Ook wel weer fijn. Geen idee of het anders was, want ik had tegelijkertijd ook buikgriep. Maar heeft wel 1,5 maand geduurd terwijl ik middenin een strip ben gestopt.

Mocht je uiteindelijk of iemand anders nog interesse hebben in 2 strips Zoely. Tegen verzendkosten wil ik ze opsturen (ze zijn al vergoed door de zorgverzekering;))

12. Sjamp

Sjamp Lid

Jan 30, 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    thnx..

voor de lezers.. ik heb nu weer spotting op dag 11..:x baal baal baal

13. Sjamp

Sjamp Lid

Jan 30, 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Saar22, heel erg bedankt, heb de strips ontvangen hoor, super !:):):)

14. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Mooi zo. Hopelijk heb je er plezier van:D

15. Sjamp

Sjamp Lid

Jan 30, 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    Helaas toch maar weer gestopt.. in de nieuwe strip eerste week pas ongesteld, 8 dagen lang... veel opvliegers.. en geen libido. zenuwachtig gevoel.

:( ik weet t nu echt niet meer

16. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Balen joh. Wij doen het nu zonder hormonen en met condoom. Niet de meest ideale vorm van anticonceptie, maar oh wat ben ik vrolijk zonder pil. Sjonge echt een verademing, dus het is het ons echt wel waard.

17. Sjamp

Sjamp Lid

Jan 30, 2015
    55
    0
    6
    NULL
    NULL
    ik ben midden in de strip gestopt.. dag9.. was nóg ongesteld.. en daarna kwam er echt heel veeeel met veel stolsels..sjiezzz..de gyn advies gevraagd en heb nu de nuvaring.. eigenlijk moest ik wachten tot t bloeden ophield en mijn natuurlijke ong kwam, maar na overleg met de huisarts toch maar vrijdag ingebracht.. dag erna was de bloeding weg.. joehoeeee.. kijken of dit wat is.. zonder is geen optie ivm hele zware menstruatie :( en anders toch novasure

Share This Page