hai dames. Vorige week zaterdag voor het eerst getest, een tuursstreepje die steeds duidelijker werden. Afgelopen woensdag echt een knaller met de action test. Doe ik er vanmorgen nog 1 is die een stuk lichter , nog wel een duidelijk streep maar zeker lichter. Woensdag was m'n urine wel n stuk donkerder maar toch.... nu moet de test toch wel elke dag een knaller zijn. Wie kan mij helpen? Bedankt!
eerst en vooral zijn die beide testen smorgens gedaan??? zoja is het geen goed nieuws denk ik je testen lichter worden is teken het hcg afneemt en het moet juist toekomen , als je de donkerdere test smorgens deed en die 2 de rond de middag kan het natuurlijk ! wens je veel succes
Die van woensdag was rond zes uur in de avond, vandaag rond 11 uur. Ik ga morgen nog even kijken hoe het dan js
Allebei hartstikke positief toch!! Als de ene s ochtends is en de laatste in de middag is het toch helemaal niet erg
O jeetje wat spannend allemaal! Heel erg benieuwd naar een test morgenochtend. Het kan natuurlijk beide kanten op, maar ik kom met een positied verhaal: Ik had dit zelf ook en bij mij betekende het dus niets. Mijn urine werd echt lichter gedurende een hele week - en mn testen ook lichter en soms gelijk. Uiteindelijk werden ze toch weer donkerder.
Goedemorgen meiden, Net weer getest, onderste van gisteravond en de bovenste van net..... volgens mij ietsje donkerder?
Ja hoor in mijn ogen een prima streep! Mijne was na een paar dagen ook keer lichter maar vorige week bleek op de echo alles perfect dus don't worry!
Volgens mijn VK. Als je niet bloed verlies je ook geen HCG dus zeggen tests niks! Positief is positief
Positief is positief. Hoe meer je test hoe onzekerder je wordt terwijl het niks hoeft te betekenen. Hier nog nooit een knaltest in mijn handen gehad maar toch echt een kindje rond lopen en 24 weken zwanger. Gefeliciteerd!
Hier voor nod al een duidelijk streepje. Die na vier dagen zo ineens weg was... paar dagen later weer een een dikke knaller. Ik zeg gewoon genieten, geen bloed of krampen dan lijkt me ook niks aan de hand.