Deze cyclus wou ik enkel met Sensitest testen, maar omdat ik zeker wou zijn ook Action erbij gehaad. Misschien niet zo slim maarja Vandaag (Dag 21) met Action een knaller (Of toch bijna), met Sensitest helemaal niet. Maar deze worden misschien niet donkerder?
Zou nog even doortesten . Maar t kan ook zijn dat er bij jou niet echt knallers komen is bij ieder verschillend . Ik vindt 2besure fijner dan sensi test
Ik ben al enkele rondes met Action aan 't testen en dit is bij mij al een knaller, verscheen er meteen.. Maar ik test vanavond en morgen nog eens om te vergelijken
Ze zijn beide nog niet positief. Teststreep moet net zo donker of donkerder zijn dan de controlestreep
Vanavond zag hij er hetzelfde uit bij beiden, we waren wel gaan uiteten dus heb niet op het '2 u ervoor niet drinken' kunnen letten.. Action kleurt bij mij nooit donkerder als ik mijn LH-piek heb, daarmee vind ik hem al positief, zo ziet hij er altijd uit bij mij
Dan werken de actiontesten bij jou niet zoals ze zouden moeten . Hij is namelijk echt nog niet positief. Ik zou zeker nog doortesten met de sensitest.
Heel eerlijk heb ik nog nooit een donkerdere test gehad dan wat jij nu hebt. En sinds ik zwanger ben durf ik te zeggen dat er wel degelijk een eisprong was. Het kan zijn dat je een korte piek hebt en wellicht het moment mist. Kan natuurlijk ook zijn dat ze nog donkerder worden. Ik zou nog even doortesten, totdat de testen lichter worden. Ik heb alleen maar sensitest gebruikt.
Heb net getest en ze zijn beide lichter.. Dus ik veronderstel dat ik mijn LH-piek heb gehad. Sensitest kleurt dan idd licht bij mij, had echt gedacht op een knaller. Ik ben blij dat ik vergeleken heb met Action anders had ik nu pas door dat mijn LH-piek gewéést is.. Vroeger was ik nochtans tevreden over Sensitest, maar blijkbaar zijn ze niet meer voor mij gemaakt dan blijf ik Action maar gebruiken, tenzij het nu raak is..