vraagje

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by manuelah, Nov 18, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. manuelah

manuelah Lid

Nov 18, 2007
    78
    0
    0
    meeden
    ik tempratuur onder mijn oksel.

Zit daar dan ook een verschil in.

Wolly ontzettend bedankt.
    Ben niet zo goed in engels en had al een woordenboek erbij maar zelfs daar kwam ik niet uit.
    Ontzettend bedankt.

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Dan ligt het zeker daaraan! Onder je oksel tempen is erg onbetrouwbaar en een stuk lager dan de temp ín je lichaam. Onder je tong is al beter, maar nog steeds moeilijk. Ik heb wel eens een aantal keer achter elkaar gemeten onder mijn tong en er kwam telkens iets anders uit, afhankelijk van of de thermometer meer of minder naar voor/achter/links/rechts zat.
    Voor echt betrouwbare metingen moet je vrees ik toch vaginaal of rectaal meten... :oops:

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Sorry, te snel een tweede keer op ok geklikt...

4. wolly

wolly Niet meer actief

Ik temp zelf onder de tong en onder je oksel geeft niet zo goed resultaat het beste is via je achterste.

Is het nu gelukt met je kaartje?

5. manuelah

manuelah Lid

Nov 18, 2007
    78
    0
    0
    meeden
    ja geweldig.
    Maar als ik nu vaginaal ga meten
    Moet ik dan nu alles weer veranderen of hoeft dat niet?

Want dat houdt dan in dat ik weer vanaf mijn eerste menstruatie moet meten.
    (attans dat zegt de dokter)

6. wolly

wolly Niet meer actief

Vaginaal heb ik nooit gemeten en ik denk dat als je anders wil gaan tempen dat je dat het beste kunt doen als je met een nieuwe cyclus begint anders heb je verschil in temp metingen.

7. wolly

wolly Niet meer actief

Ik zie net dat je op dag 3 van je cyclus zit, je zou eventueel nog kunnen veranderen.

8. manuelah

manuelah Lid

Nov 18, 2007
    78
    0
    0
    meeden
    Oke en dan het best onder de tong ofzo.

9. wolly

wolly Niet meer actief

Ik doe het altijd onder de tong en het bevalt prima.

10. manuelah

manuelah Lid

Nov 18, 2007
    78
    0
    0
    meeden
    Maar meet al wel van af de dag dat mijn eerste menstruatie en dat is al 8 dagen geleden met vandaag erbij

11. wolly

wolly Niet meer actief

Als je nu al op dag 8 zit en je wilt anders gaan tempen zou ik eerst de cyclus afmaken op de manier hoe je nu tempt, maar omdat ik aan jouw banner zag dat die op dag 3 stond dacht ik dan kun je nog wel veranderen. Je kunt het het beste zien hoe alles verloopt als je op dag 1 van je volgende menstruatie zit, dus zou dan nu niet over stappen na een andere temp methode. Ik zeg er even bij het is geen verplichting, je mag het natuurlijk zelf weten of je zo door blijft gaan met tempen of al over gaat stappen ;)

12. manuelah

manuelah Lid

Nov 18, 2007
    78
    0
    0
    meeden
    Ik ga deze gewoon afmaken tot de volgende en dan kan ik ook kijken wat het verschil is als ik stop dan weet ik ok neit welke manier beter is lijkt me.

Maar klopt het dan wel op mijn banner?

13. manuelah

manuelah Lid

Nov 18, 2007
    78
    0
    0
    meeden
    Ik ga deze gewoon afmaken tot de volgende en dan kan ik ook kijken wat het verschil is als ik stop dan weet ik ok neit welke manier beter is lijkt me.

Heb de banner even opnieuw gedaan en dan vanaf dag één dat mijn menstruatie is begonnen en nu moet die dan wel kloppen volgens mij.

Krijg je he als het de eerste keer is hihih :p:

14. wolly

wolly Niet meer actief

hahahaha ik zie dat je em veranderd hebt ;)

Succes verder :)

Liefs wolly

15. manuelah

manuelah Lid

Nov 18, 2007
    78
    0
    0
    meeden
    Dat gaat wel lukken denk ik en nu maar hopen dat het snel raak is ihihihi

Share This Page