de zin zegt het al! ik ben nu echt weer 7 dgn ongesteld en heel hevig zoals 7 jaar geleden voordat ik aan de pil begon ben ik nu al ontpilt kan dat? of is da te vroeg of zijn nu mijn cyclussen weer regelmatig
zou kunnen, maar nog weinig over te zeggen na 3 cycli. Ik hoop het in elk geval wel voor je! En dat je dan maar snel zwanger bent, want 7 dagen erge ongi lijkt me helemaal niks! Sterkte en succes!
heey ik herken dat wel,de eerste menstruaties nadat ik van pil ben gestopt waren minder heftig dan wat ik de laaste 2/3 maanden heb,hele erge krampen weer en veel meer bloed ect. ik haal daar dus uit dat ik weer in me oude ritme zit,dus het zou ook zo bij jou kunnen zijn. groetjes!
Hallo, Ik denk dat jouw cyclus nu echt op gang is gekomen. Bij mij was dat ook zo. Toen ik gestopt was met de pil, kreeg ik normale bloedingen en de keer erna kreeg ik een hevige menstruatie. Het ontpillen verschilt van persoon tot persoon. Grtjs zibella
ok nou daar ben ik in ieder geval wel blij mee! nou ja blij in ieder geval een vooruitgang op hopelijk een beetje zekerheid
ja mijn cyclus is regelmatiger dan de eerste maanden,het is soms met 1 of 2 dagen verschil maar meer ook niet. in het begin had ik soms wel 9 dagen verschil. haha en ja ik ben ook nog een jonkie
aw ok ja want mijn cuclussen zijn erg onregelmatig,,nog maar 3 opzitten en met de 4e bezig die ook verschild ,,ik hoop zo dat daar een eidne aan komt succes