Blaasontsteking of toch iets anders?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door jessy77, 20 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Hallo dames verloskundigen,

Allereerst bedankt dat jullie hier de tijd voor willen nemen, super!

Ik ben een week geleden naar de ha gegaan omdat ik last had van lage buikpijn, moest daarbij ook heel erg vaak plassen en omdat het steeds maar kleine beetjes waren dacht ik dat het misschien weleens een blaasontsteking zou kunnen zijn. Mijn vermoeden bleek te kloppen, volgens mij ha zaten er wat bloed en eiwitten in mn urine, tekenen van een blaasontsteking dus. Ik heb daarvoor medicatie gehad die ik afgelopen weekend voor het laatst heb ingenomen. Toch blijft mijn buikpijn aanhouden zoals de vele bezoeken naar het toilet. Ik heb vandaag dus weer de ha gebeld maar volgens de assistente is een afspraak niet nodig, zij kan de urine controleren en als blijkt dat mijn blaasontsteking niet over is dan kan ik weer een kuurtje meekrijgen.

Maar nu vraag ik me dus af of bloed en te veel eiwitten in je urine alleen een blaasontsteking zouden kunnen betekenen of dat er ook iets anders aan de hand zou kunnen zijn en of dat dan niet uitgezocht moet worden. Ik weet niet of jullie deze vraag voor me kunnen beantwoorden of dat alleen de ha dat kan maar ik wilde het toch even proberen.

Alvast bedankt!

Liefs Jessy

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

waarschijnlijk is je blaasontseking nog niet over en heb je daar nog last van, goed om aan het eind van de kuur nog eens de urine te laten checken.
    Het kan wel iets anders zijn maar dna zou je ook andere klachten hebben. De klachten die jij hebt wijzen echt op een blaasontsteking.

Mirjam

Deel Deze Pagina