Vraagje...

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Kaver, Oct 24, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Kaver

Kaver Lid

Oct 6, 2017
    56
    15
    8
    Female
    Ga ik doen☘️

2. Kaver

Kaver Lid

Oct 6, 2017
    56
    15
    8
    Female
    Ik vind hem inderdaad ook niet positief maar wel erg donker. Ik heb nog zwangerschapstesten liggen dus ga het gewoon doen en anders wacht ik netjes af. Bedankt iig...

3. paula1984

paula1984 Niet meer actief

@Kaver al iets wijzer geworden? :)

4. Kaver

Kaver Lid

Oct 6, 2017
    56
    15
    8
    Female
    Vanmorgen zwangerschapstest gedaan maar helaas negatief. Wel een heel raar gevoel in buik, steekjes en "geborrel". Ook met momenten misselijk maar je lichaam kan je flink voor de gek houden helaasWacht het maar rustig af.

5. summer22

summer22 Fanatiek lid

May 24, 2014
    1,007
    130
    63
    Vind hem ook wel heel erg donker. Miss toch opnieuw een piek. Voor de zekerheid zou ik het toch nog even gezellig maken, voor als het eitje de vorige keer niet gesprongen is.
    Ben benieuwd :)

6. Melian

Melian Fanatiek lid

Mar 16, 2011
    1,129
    653
    113
    Female
    Eens met wat summer hierboven zegt. Gerommel kan ook op een naderende eisprong wijzen. Veel plezier ;)

7. Kaver

Kaver Lid

Oct 6, 2017
    56
    15
    8
    Female
    Vandaag was hij alweer lichter. Gisteren wel gezellig gemaakt idd. We wachten af!

8. Kaver

Kaver Lid

Oct 6, 2017
    56
    15
    8
    Female
    Ja klopt. Daarom klussen we gezellig door en zien we het wel. ☘️

Melian likes this.
  9. Melian

Melian Fanatiek lid

Mar 16, 2011
    1,129
    653
    113
    Female
    Zou super zijn als het straks raak blijkt te zijn :thumup:

10. Kaver

Kaver Lid

Oct 6, 2017
    56
    15
    8
    Female
    Ja laten we het hopen☘️☘️Het "vervelende" is dat je niet weet wat je moet voelen....het lijkt toch echt anders dan anders te voelen maar wat ik al zei; je lichaam houdt je soms straal voor de gek.

11. Melian

Melian Fanatiek lid

Mar 16, 2011
    1,129
    653
    113
    Female
    Ik ben nu voor de zesde keer zwanger (derde kindje) en ik trapte er ook iedere keer weer in. Na je eisprong stijgt de Progesteron en die is verantwoordelijk voor onder andere misselijkheid en pijnlijke borsten, maar dat zegt nog niet gelijk dat je zwanger bent. Zo verwarrend en stom :mad:;) Uiteindelijk weet je het pas echt zeker na een positieve test, maar ja... houd die razende gedachten en vermoedens maar eens tegen :rolleyes::D

Kaver likes this.

Share This Page