dit kan gewoon NIET anders

Discussion in 'Zwanger worden' started by sarahfreely, Nov 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    ben bezig om zwanger te raken en ben er (bijna) 100% van overtuigd dat ik zwanger ben. Lichte menstruatiepijnen in mijn onderbuik en het belangrijkste pijnlijke borsten. Ook drink ik al een poos geen koffie meer omdat ik daar echt geen trek meer in heb. (niets voor mij) Nu geeft de matecare test aan (vanacht getest) dat ik NIET zwanger ben. Ik geloof het gewoon niet. Vooral omdat ik al een dochter heb dus ik weet hoe een beginnende zwangerschap aan voelt. Ik ben natuurlijk wel 3 dagen van mijn NOD vewijderd. heeft iemand dit ook gehad en later toch zwanger bleek te zijn?

2. Liesje76

Liesje76 VIP lid

Nov 16, 2006
    24,463
    0
    0
    Twente
    elke zwangerschap voelt anders dus de uitspraak van ik weet hoe een beginnende zwangerschap aanvoelt gaat volgens mij niet op hoor.
    Ik had bij mijn 1e zw nergens last van en deze keer heb ik overal last van.

Toch maar even wachten tot je NOD en dan nog een keertje testen.
    Ik hoop voor je dat het toch raak is!

Groetjes Liesje

3. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    ja daar heb je wel gelijk in. maar het is toch vreemd dat ik zoveel last heb van mijn borsten terwijl ik dat normaal nooit heb?

4. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    het hoeft niet perse zo te zijn dat je zwanger bent he
    ik had bij mijn 1e geen klachten en bij de 2e vage

misschien over een paar dagen nog eens testen als je voorbij je nod
    bent

hopelijk is het wel raak voor je!

5. kikker28

kikker28 Actief lid

Oct 10, 2007
    302
    0
    0
    Hoi, pin je er niet teveel op vast, ik wil je niet ontmoedigen, maar deze maand dacht ik echt! Mijn (.)(.) vielen zowat uit mijn bh, zoveel waren ze gegroeid, zelfs mijn man zei het, ik was misselijk, het bruinverlies was er niet vijf dagen van te voren, ik was echt overtuigd, maar zoals je aan mijn banner ziet, heeft mijn lichaam me weer voor de gek gehouden en gaan we vrolijk door naar december. Maar Ik hoop het natuurlijk wel voor je, ik zal voor je duimen. Groetjes kikker

6. Niet meer actief

ik testte ook laat positief du nog even de moed niet opgeven

7. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    bedankt voor jullie steun. jullie hebben ook helemaal gelijk! Ik moet OPHOUDEN met mezelf gek maken. Zat net aan een kopje thee en bedacht dat ik ook moet genieten van het ZWANGER WORDEN! Klinkt gek maar als het goed is word dit mijn laatste zwangerschap (als het zo mag zijn natuurlijk) dus vaf het prille begin genieten. En daar hoort ook het zwanger worden bij. En nou dit gevoel maar blijven vast houden. hihi

8. Josien

Josien VIP lid

Jun 27, 2006
    9,956
    5
    38
    Female
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Goed idee meid... geniet daar ook lekker van!

Hopelijk test je later alsnog positief. Houd de moed erin!

Groetjes,
    Josien

9. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

Oct 23, 2006
    2,055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Groot gelijk. De laatste dagen van de cyclus vind ik altijd ellende, maar de rest van de rondes probeer ik ook echt te genieten van wat we nu hebben en doen. De ene keer lukt dat beter dan de andere keer, maar ik wil mijn man en ons huwelijk niet op de tweede plaats zetten omdat ik zo graag een baby wil, die baby komt wel. We zijn nu nog lekker samen en daar willen we ook van genieten.

En zeker weten kan je 't toch niet tot je een positest in handen hebt. Zelfs niet al heb je alle verschijnselen, dan nog kan je ongie worden. Komt vaker voor bij meiden hier op de site.

10. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

Feb 11, 2007
    1,008
    0
    36
    Hoorn
    Ik hoop wel dat je gelijk hebt. Sommige vrouwen hebben het wel bij het rechte eind! Maar rekening houden met een negatieve test of ongesteldheid is wel verstandig.

11. fiere mama 1983

fiere mama 1983 Niet meer actief

houd de moed erin meid :) en ik hoop dat je :evil: uitblijven! :) ik had bij al mn 2 zwangerschappen de symptomen dat jij nu hebt, maar alle zwangerschappen zijn nooit gelijk!
    je er niet zo op focussen! maar ik hoop dat je met goed nieuws komt

liefs ,

12. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    Wat leuk Fiere mama, ben je nu zwanger van je tweede of derde kindje?

13. fiere mama 1983

van mijn derde, :)

heb 2 zoontjes senne en zano :)

liefs,

14. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    over 2 dagen kan ik testen! Spannend. sinds vandaag ben ik ook misselijk en heb ik hele donkere tepels! ieieieieieie dit heb ik nog NOOIT mee gemaakt. herkent iemand dit?

15. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    weet niemand iets over dinkere tepels? (klinkt erg charmant)

16. Tezzz

Tezzz VIP lid

Aug 9, 2007
    12,779
    1
    0
    mamma van 3 heerlijke donderstenen
    achterhoek
    schijnt wel voor te komen bij zwangerschap. Ikzelf kreeg ze pas na de bevalling, opeens veel grotere tepels- en hoven en veel donkerder.

17. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ik had zo al vroeg tijdens de zw
    maar ook dat is bij iedereen verschillend ;)

18. sarahfreely

sarahfreely Bekend lid

Nov 17, 2007
    503
    0
    0
    Echt hé? dus het is normaal?
    ja ik kan niet wachten om te testen! Ik denk echt dat ik zwanger ben... maar omdat ik zondagnacht had getest met matecare (en die negatief aangaf) ben ik onzeker geworden. Terwijl ik diep van binnen echt denk dat ik zwanger ben. Nouja afwachten. geduld is een schone zaak!

19. fiere mama 1983

heykes

heb je nu al getest :) laat zeker iets weten :)

groetjes

20. Niet meer actief

jah ben ook benieuwd sarah

Share This Page