echo gehad hartje klopt, nu sinds drie dagen geen kwaaltes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nannie, 19 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik maak me best wel zorgen vorige week donderdag bij de echo hadden we een mooi kloppend hartje! Ik voelde me ook echt zwanger door bandepijn, brandend maagzuur, misselijkheid (vlagen) nu heb ik sinds zaterdag echt helemaal nergens meer last van... Heb gyn al gebeld en mag morgen komen voor een echo want ze hebben er geen verklaring voor. Maar ik maak me behoorlijk zorgen nu.... of het geen voorbode is...

wie heeft hier ervaring mee?

Liefs Nannie

2. Niet meer actief

ik zou me nog niet teveel zorgen maken nannie,ik heb hier wel vaker op de site gelezen dat vrouwen dat hadden terwijl ze echt nog goed zwanger waren,...ff af wachten,wel spannend

3. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Ik had ook vaak hele periodes nergens last meer van. Het zegt niet zoveel. Succes bij de echo.

4. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

30 sep 2007
    5.584
    2
    38
    hoi hoi

hier ook hoor de een heeft weken last van kwaaltjes sommige zelfs de hele zwangerschap en sommige alleen een paar dagen betekend niets zolang je geen bloedverlies heb en geen krampen maak je geen zorgen

wel heel goed van het zh dat je gelijk mag komen voor een echo kan je toch wel weer even naar je ukkie kijken

groetjes nathalie ;)

5. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Ik had in het begin (tot week 6-7) geen kwaaltjes buiten moe zijn en pijnlijke borsten. Als ik dan eens een dag ofzo geen last had, maakte ik me ook druk, maar blijkbaar moet je dus niet elke dag iets voelen hoor. Maar ik snap je ongerustheid! Al een geluk dat je zo snel terecht kan voor een echo als je het even niet vertrouwt!

6. verzorgingsmiep

verzorgingsmiep Actief lid

26 apr 2007
    475
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Dordrecht
    Ik heb vorige week het hartje horen kloppen, maar heb weinig last van kwaaltjes.
    Je ongerustheid snap ik helemaal, omdat ik een miskraam (curretage) heb gehad.
    Dus ik was zeer ongerust enzo.
    Hoe is de echo afgelopen?
    Ik hoop dat je weer een mooi kloppend hartje heb mogen zien.
    Liefs

7. Gilmoora

Gilmoora Actief lid

26 jul 2007
    153
    1
    0
    Administratief medewerkster
    Zoetermeer
    Hier nog 1 met weinig kwaaltjes... heb 2 weken geleden ook een kloppend hartje gezien op de echo... en soms heb ik dagen dat ik niets voel... dan maak ik me ook wel eens zorgen... denk dat je dat toch blijft behouden... Wel erge last van mn borsten heb ik..... :(

8. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    hier wisselde het ook heel erg, eerste weken geen kwaaltjes daarna wel, en ook weer dagen/ weken niets. Maak je geen zorgen!

btw maagzuur is niet een kwaaltje wat bij de vroege zwangerschap hoort volgens mij. Meer aan het eind omdat de baarmoeder/baby dan tegen de maag drukt

9. Nannie

Nannie Fanatiek lid

22 nov 2006
    2.706
    0
    0
    hey meiden

beetje laat maar alles is goed!
    beebje was mooi gegroeit en was nu ruim 11mm er zat een vormpje al om het hartje heen!

Bedankt voor jullie reacties

Liefs Nannie

Deel Deze Pagina