Ik heb de mirena nu zo'n 5 maanden en weet niet of ik er tevreden mee ben/moet zijn.. Ik vloei nog steeds af en toe en de laatste anderhalve week ben ik ook met vlagen behoorlijk misselijk.. Ongesteld had ik vorige week ongeveer moeten zijn zeg maar maar omdat ik zo af en toe vloei weet ik nu niet p'sies of dat mijn ongie geweest is.. Ik heb ruim n week gelee n test gedaan. Negatief.. Wie o wie heeft ook deze bijwerking(en) en is t later verdwenen of niet? Anders weet ik niet of ik m nog lang in hou hoor.. En t leek me zo ideaal omdat ik anders ruim n week zeer veel ongsteld ben met pms en veel pijn tijdens mn menstruatie..
Hmmmzz... ik ben mij ook aan het verdiepen in de Mirena spiraal, maar na het lezen van deze pagina heb ik besloten het toch maar niet te laten plaatsen! Daar word je dus echt niet vrolijk van http://www.medischforum.nl/onderwerp/928/25 Veel andere vrouwen herkennen jou klachten dus wel Patroeschka.
Ik ben ook erg tevreden over de Mirena. Je hoeft nergens aan te denken, het is even veilig als de pil, en veel minder hormonen. Van al de klachten die worden genoemd heb ik geen last hoor! Pim
Goed, 1 voordeel.. ik vloei nu al 5 dagen niet meer! 8) Máár soms 'voel' ik m wel zitten lijkt wel. Moet toch binnenkort n uitstrijkje laten maken, kan ik t meteen ff vragen etc..
Ik ben vlak voor mijn ongesteldheid wel eens misselijk. Niet echt vaak, maar wel erg onverwachts. Gisteren was ik aan het stofzuigen en moest ik bijna spugen voor mijn gevoel(is dus niet gebeurd). Net als toen ik zwanger was eigenlijk. Mijn Mirena is trouwens op 31 mei geplaatst.
Ik heb denk ik de mirena spiraal nu 1 1/2 week en ik moet zeggen dat ik er spijt van begin te krijgen. Voel me elke dag zo misselijk,tepels die pijn doen. Rugklachten en ga maar zo door. Sinds ik de site van hierboven heb gelezen ben ik zo geschrokken. Weet niet meer wat en hoe. Niemand heeft mij de nadelen verteld van de mirena spiraal,alleen maar goede dingen. Wil hem eruit halen maar de dokters zeggen dat ik 3mnd moet wachten.