teveel voeding?

Discussion in 'Flesvoeding' started by mamamadelon, Nov 24, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    mijn zoontje is nu 4 weken en drinkt 7 tot 8 flessen van 100-120 ml per 24 uur.
    als het aan hem ligt drinkt hij nog meer,maar dan zit hij ver over wat hij nodig heeft per dag.
    ik geef hem nu 90 ml water met 1 schepje Nutrilon omneo en 2 schepjes Forte,maar nog steeds komt hij om de 3 uur ongeveer.
    het lijkt wel of Forte niets uithaalt....
    wat vinden jullie? moet ik hem meer geven,of wat dan ook?

2. cecile2

cecile2 Lid

Nov 19, 2007
    14
    0
    0
    Hoi

Ik zou niet meer geven. Je kindje heeft gewoon nog om de 3 uur nodig. Het komt vanzelf dat hij wat langer volhoudt. Ik weet niet waarom je omneo geeft, maar als het tegen de krampjes is, zou ik zeker niet meer geven, omdat dit juist weer krampjes in de hand werkt. Wij hebben dit advies in ieder geval van de kinderarts gekregen. Onze zoon is nu 4 maand, maar komt ook overdag nog om de 3 uur en af en toe om de 4 uur.

Succes, groetjes Cecile

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Het ziet er inderdaad naar uit dat je kindje die regelmaat van om de 3 uur gewoon nog nodig heeft. Ik zou gewoon de flessen blijven geven zoals je doet. Eventueel kun je een klein beetje extra water in een fles doen, maar op zich is 7 of 8 voedingen op deze leeftijd vrij normaal hoor.

4. mamamadelon

mamamadelon Fanatiek lid

Aug 13, 2007
    4,077
    5
    38
    oke bedankt! weet ik datm,was even onzeker!

Share This Page