Zoals jullie in mijn onderschrift kunnen lezen ben ik niet geheel onervaren in het zwanger raken ovulatietest en zwangerschaps testen. Als ik al het geld wat ik er aan verspeeld heb in een potje had gedaan had ik toch echt wel mijn kledingkast kunnen uitbreiden. Maar toch kom ik hier nu met een van de domste vragen ooit. Vorige maand heb ik geen eisprong gehad kon hem in iederegeval niet 'vinden' met ovulatie testen. Ik heb een paar maanden geleden besloten om het tempen even te stoppen ' waar nu spijt van heb'. Nu ben ik normaal 7 dagen super ongesteld. Nu maar 4 dagen, niet eens echt erg in gehad en link het aan het niet hebben van een ei. Vorige week maandag werd ik super beroerd, waar op woensdag ochtend uit eindelijk pas toch maar een zwangerschaps test deed. Deze had een tuurstreepje echter heb ik die vaker gehad en blijkt bij turen mijn ogen er zelf streepjes van te maken, en ook maar een ovu test gedaan want weet dat deze kunnen reageren op elkaar ovu test was een tegen knaller aan test dus dacht de oorzaak gevonden te hebben. Dagen er naar waren smiddags de lijntjes al weer lichter van de ovu test, afgelopen dagen niet lekker in mijn vel snel prikkelbaar waar op net dacht laat me toch nog maar eens testen. Omdat dit tijdens de zwangerschap van ons zoontje ook had. Nu krijg ik dit als resultaat, ik weet het echt niet meer gewoon. En denk zelf dat de test gewoon niet goed is, want dit kan toch gewoon niet. P.s ik weet het testen moet je niet uit hun hokjes slopen maar ik moest hem even met de ovu test vergelijken.
Ik zie een streepje op beide testen maar je ovulatie test is zeker geen knaller. Is de opengemaakte test wel een zwangerschapstest of ook eennovatietrsr ( ik heb die testen hier vaker aangezien voor zwangerschapstest maar bleken ovulatie testen te zijn, ook in de cassette )
Er staat inderdaad een streepje! Afgelopen woensdag was je ovutest niet positief toch? Hoe verlopen jouw ovutesten meestal? Heb je wel eens donkere testen nog na je eisprong gehad? Kan namelijk wel toch? Dan zou je eisprong al eerder kunnen zijn geweest. Ik kan alleen niet opmaken wanneer je laatste menstruatie was. Spannend hoor!
Ik zie ook duidelijk een streepje. Heb alleeb moeite met de gesloopte testen aflezen omdat ik dan niet meer weet of de lijntjes goed staan. Maar roze is hij zeker. Van welk merk ik je zw test? Misschien kan je nog de kv 2v5 of de predictor early proberen voor wat meer zekerheid?
Ik weet dat deze test geen knaller is. De knal test had ik vorige week. Ik heb de verpakking wel 3x gecontroleerd en is echt een zwangerschapstest staat er op. Vind het zelf allemaal zo super vaag dat er vanuit dat dat het een foutje is. Ik ben normaal altijd regelmatig een cyclus van 32 dagen met op dag 19 mijn ei sprong.
Kan je trouwens een nieuwe foto maken zonder schaduw. De schaduw valt precies op de streep... en ik vin de streep ook wat dicht op de controlestreep staan. Kijk.. heb hem ff gedraaid en rechtgezet.
Test van vanochtend is gewoon weer negatief. Wat ik zelf dus ook al dacht. Het zijn goedkope testen die je met een hoop tegelijk kunt bestellen. Op de testen casette staat ook HCG.
Opgedroogd is het een penstreep. En was pas cyclus dag 12 daarom vond ik het zo vreemd want normaal is het altijd pas dag 18/19.
Deze staat te ver naar de controlestreep toe. Volgens mij is dit de test waarmee ik al zo vroeg getest had... maar helaas is deze niet positief omdat ie op de verkeerde plek staat. Zit je nu op cd 12 of vorige week??
Vorige week was het Cd12 nu CD 19. Ik ga er gewoon vanuit dat het een foutje geweest is idd en de test niet positief is. Aangezien hij vandaag weer wit is