Hoi hoi Ik moet toch echt even iets kwijt. Ik ben zwanger van mijn 5e kindje, Nu word er nogal regelmatig gevragen wat ik hoop jongen of meisje,( heb 3 jongens 1 meisje) eerlijk gezegt maakt het mij niet uit, mijn jongste is een zoon 2.5 jaar de andere 3 kinderen zijn 14 jaar en ouder dus eigenlijk lijkt een jongen me wel leuk voor me zoontje. Maar nu het volgende ik had vanacht een droom betreft geslacht bepaling en het was indd een jongetje, het rare was omdat ik hierboven al schrijf een jongetje leuk vind voor me zoontje dat ik in mijn droom best verdrietig was dat t een jongetje was, en ik dus in mijn droom 'besefte' nooit meer moeder van nog een meisje zou worden. Vraag me af wat dit betekent, wil ik dan toch liever een meisje heel ergens diep van binnen? zou het wel leuk vinden maar heb niet een sterke voorkeur voor een meisje zeg ook tegen me omgeving als ze het vragen dat ik een jongetje voor me zoon leuker vind. Maar gelukkig is het maar een droom en kan me niet voorstellen dat als ik echt de geslachts bepaling laat doen dat ik verdrietig zou zijn als het een jongen is. En er komt ook nooit een volgend kindje omdat nr 5 eigenlijk al niet mogelijk was ivm sterilisatie. Maar was gewoon benieuwd wat somigge dromen betekenen.
Ik droom steeds dat ik een meisje krijg. Het maakt mij écht echt niks uit!! Wij zijn een dochter verloren na de geboorte, dus vind ik gezondheid veel en veel belangrijker. Cliché maar waar!! Komt wel goed
Ik droomde bij de tweede dat ik een gezond babymeisje borstvoeding gaf, ik was toen nog maar 8 weken zwanger ofzo, en toen ze eenmaal geboren was toen was ze ook echt het meisje waar ik over had gedroomd! heel bijzonder! Ben benieuwd of het klopt bij jou!
Ik ook, maar heb niet echt een voorgevoel. Van wat het het is. ik denk wel dat het een jongen is juist omdat die al in de meerderheid zijn haha heb 3 jongens en 1 meid
Hey wat leuk, ik ben ook net zwanger van ons 5e kindje. Heb al 4 jongens ( 6jaar, 5 jaar,bijna 4 en bijna 2) en stiekem zou ik een meisje wel heel leuk vinden. Een jongen is net zo welkom maar gewoon het idee om ook een meisje op te voeden lijkt me gewoon zo leuk maar ook al heb ij nu andere symtphomen dan bij de jongens denk ik toch dat het een jongens wordt omdat ik er al 4 heb denk ik. Nog een paar weken wachten en dan weten we of ik me nu toxh een keer op roze mag gaan storten
Ik droomde dat ik een meisje kreeg. Ik kreeg irl een zoon. M.i zeggen zulke dromen niet zoveel over de werkelijkheid maar is het meer een vertaling van je gevoelens.
Ik heb ook gedroomd dat ik nu een meisje zou krijgen, maar dat neem ik niet zo serieus. Mijn andere kinderen hopen op een zusje en praten ook over "zij" dus dat wordt onbewust opgenomen denk ik. Zou een meisje ook leuk vinden voor mijn dochter dus misschien droom ik daarom over een meisje. Wanneer ga je de geslachtsbepalingen echo doen?
hier alles wat wees op een jongen.. dromen over een jongen enz. maar verwacht toch echt mijn 4e dochter
Ik droomde tijdens de eerste zwangerschap constant over een meisje. Het meisje was een jaar of 2 en had blond haar met een slag erin. Ik was inderdaad zwanger van een meisje en nu ze 2,5 is is het precies dat meisje waar ik van droomde (bizar!) Bij mijn zoon droomde ik dat ik moest bevallen. Toen de baby op mijn borst werd gelegd kregen we te horen dat het een jongen was. Hij leek precies op onze dochter maar dan de jongensversie En ik was inderdaad zwanger van een jongen en die lijkt exact op mijn dochter. Wij hebben beide keren de geslachten niet geweten tot de geboorte
Hoi hoi Ik heb 23 mei de 20 weken echo dus dan zal het geslacht bekend worden. ben nu echt zo nieuwsgierig hahah dus word nog even afwachten