ik gebruik de ovulatietesten van clearblue (de paarse). Nu had ik gisterochtend om 7 uur een lege smiley (dus negatief) en vanmorgen om 7 uur een stilstaande smiley (dus hartstikke positief). vind dit zelf nogal vreemd, omdat ik normaal ook altijd een paar dagen een knipperende smiley heb. hebben jullie dit ook wel eens gehad. denk ook nog steeds dat ik zwanger kan zijn en dat dat misschien de "opeens" stilstaande smiley kan veroorzaken. Maar afgelopen maandag test gedaan en die was omowit!!! wie heeft dit ook weleens gehad?? Ik wil mezelf ook niet gek maken, maar vind het toch vreemd
Ik kreeg nooit een knipperende smiley. Altijd leeg en gelijk stilstaande. Vond het daarom voor mezelf ook geen fijne testen.
Zoiezo mag je ovu testen niet met ochtend urine doen.. De beste tijd is tussen 10 en 18 uur. Misschien daarom zo'n groot verschil?
Babyhope (ik gebruik de roze) daar staat in de bijsluiter. Met eerste urine testen en maakt niet uit op welke deel van de dag als je maar 4 uur daarvoor niks heb gedronken en wel dezelfde tijd aanhoudt.
Hm ik dacht dat voor alle ovu testen dezelfde regels zijn. Dit in verband met het lh niveau in urine.
Bij deze kennelijk niet. Gisteren toevallig eentje om 8 uur in de avond gedaan 3 uur daarvoor wel een kopje koffie dat maakt denk ik echt niet zoveel uit. En was een leeg rondje.. Even offtopic; hoe is het met jou babyhope? Heb je nog duidelijkheid?
Afgelopen maandag de mtx injectie gehad. Volgende week dinsdag bloedprikken woensdag nasr de gyn. Dus nee eigenlijk nog niet echt duidelijkheid Thx for asking.....xx
Waarom denk je nog steeds zwanger te zijn?? Een eisprong voelen betekent niet dat het idd je eisprong was. (Op 11 april ergens dacht je toch?) Ook je temp bevestigde dat je ei niet was gesprongen. Ik denk eerder dat je ei nu pas komt.