Ik heb vandaag sinds het opstaan zo'n last van lichte krampen in de onderbuik, het zijn net ongikrampen... Iemand ervaring mee of enig idee wat dit kan zijn?
klinkt heel bekend. ik heb het meestal als ik druk ben geweest en soms tijdens het sporten. voor mij een teken om het wat rustiger aan te doen en dan trekt het vanzelf weer weg. ik maak me er niet meer zo druk om. in het begin wel, maar ik heb hier op het forum vaak gelezen dat het bandenpijn kan zijn en dat heeft me gerustgesteld want bij de vk is tot nu toe alles goed geweest. ik snap dat je je zorgen maakt, maar vertrouw op je gevoel. zolang je gevoel zegt dat het goed zit is dat meestal ook wel zo. liefs doris
ja, ik heb vandaag ook de hele dag een ongesteldheid gevoel onder in me buik gehad en een beetje misselijk dus als ik het goed begrijp begint nu de bandenpijn te komen?was al bang dat het wat anderst was .... liefs
IK heb er ook al dagen last van. Met name als ik heel veel doe en dingen doe zoals stofzuigen Denk bandenpijn..... Mijn buik groeit ook als kool niet normaal liefs corinne
Ik heb bij mijn vorige 2 zwangerschappen in de tijd dat ik normaal ongesteld had moeten worden ook altijd dat gevoel. Heel raar. Dus ik denk dat het misschien wel geen bandenpijn is. Dat vind ik ook echt heel anders aanvoelen, meer een stekende pijn. Dit voelde echt aan alsof ik ongesteld was of moest worden.... xxx
Had ik ook in die week, ben toen bij me vk geweest en bleek gewoon dat de kleine een aardige groeispurt had gemaakt . Was dus gewoon groei en bandenpijn.