baby boom

Discussion in 'Zwangerschap' started by loopy, Dec 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    jullie zullen het niet geloven maar er is NOG een zus zwanger! Dus mijn schoonzus (nu een week of 24), mijn zus van 26 (week of 8 ) en mijn zus van 32 (week of 6?)

stel je toch voor dat het mij ook snel lukt, wat een baby boom!

2. zo loopy! dat is zeker een babyboom! ik hoop voor je dat je snel zwanger mag worden! maar dat weet je wel ;)
    liefs

3. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    jee meid
    idd een hele babyboom bij jullie
    hopelijk is het bij jou ook snel raak meid!

4. loopy

loopy Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    3,564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    ik hoop ook bij jou Caruli. Ik brand elke nacht een kaarsje voor onze jongens en vraag ze of ze ons een broertje of zusje willen sturen

5. pluys

pluys Fanatiek lid

Jul 30, 2006
    4,587
    1
    36
    Harderwijk
    Loopy ik hoop dat jij de volgende bent in de familie. Toen ik hoorde dat ik weer tante zou worden (was ik nog niet zwanger) vond ik het erg heftig!
    Mijn oma zegt altijd als het eenmaal gaat regenen in de familie dan regent het door! Mijn duimen draaien voor jou!

6. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Inderdaad te hopen dat je zelf ook snel in verwachting zult zijn.
    Wel leuk zeg, allemaal na elkaar op een rijtje, hihihi.

Was zelf destijds (23 jaar geleden) ook samen met m'n zus, hoewel ik 5 maandjes eerder was dan zij. Maar dat was wel erg leuk met vergelijken enzo.

7. jettje

jettje Fanatiek lid

Jan 30, 2007
    1,541
    0
    0
    zv-er
    Dat is zeker een ware baby boom bij jullie Loopy. :confused: :D
    Hopelijk kan jij je er ook snel bij aansluiten [-o< [-o< [-o<

8. sanneke

sanneke VIP lid

Feb 3, 2006
    5,476
    0
    0
    Nu jij Loopy! Hopelijk is het voor jou ook snel weer raak (in december nog! ik gun het je zo)

bij mij in de familie hetzelfde verhaal gehad: mn zus begon vorig jaar en is in december bevallen. Toen was mn andere zus inmiddels een week of 9 zwanger. Toen zij 22 weken was, werd ik zwanger en toen ik 3 weken was werd mn schoonzusje (vrouw van mn broer) zwanger. Meer zussen/ broers heb ik niet, maar aan mn schoonfamiliekant werd mn andere schoonzusje zwanger toen ik 10 weken was.

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

Jul 31, 2006
    5,198
    0
    0
    Nou, ik weet zeker dat dat een goed teken moet zijn! Dat betekent vast dat jij niet achter zal blijven!

Share This Page