Goedemorgen, Ik had vannacht gedroomd dat ik een zwangerschapstest deed en dat deze positief was. Dus ik had vanochtend nog 1 liggen en besloot deze dus voor de grap te doen omdat ik een paar dagen te laat ben (volgens mn app dan). Ook heb ik gewoon menstruatieklachten die ik normaal vooraf ook altijd heb. Maar nu was de test die ik deed positief :O Dus gelijk nog een paar gehaald om te kijken en deze zijn negatief... (nou was dit met veel minder geconcentreerde urine). Ook had ik nog een een ovulatietest dus die ook maar gedaan, die sloeg net niet positief uit. Kan ik nu zwanger zijn? Of telt die ene positieve zwaarder? Ik heb nog nooit een indrooglijntje of positieve test gehad sinds wij van de pil af zijn (4 en een half jaar geleden). Gr. YYYYY
Heb je een foto van de positieve test? Opzich is het mogelijk om met geconcentreerdere urine wel positief te testen en later negatief, maar dan moet het streepje wel heel licht zijn. En als je al een aantal dagen laat bent dan zouden ze moeten knallen. Het is mogelijk dat je zwanger bent, maar dan verwacht ik dat je eisprong laat is geweest
Het was niet een hele donkere streep idd. Maar voor mij wel dus omdat ik normaal omowit test. Heb helaas niet een goede camera op mijn telefoon (leentoestel) dus kreeg m niet goed op de foto. Wat ik er nog wel over kan zeggen is dat het streepje zichtbaar werd na 3 min en met 10 min duidelijk zichtbaar was. Na de andere negatieve testen heb ik deze ook weggegooid. Ik verwacht als dit een zwangerschap zou zijn dat deze niet goed afloopt! Voor mijn eigen gevoel had ik zaterdag ongesteld moeten worden. Dus als het wel een zwangerschap is had het inderdaad een duidelijkere lijn moeten wezen.
Een zwangerschapstest kan ook op je LH-piek reageren. Je schrijft dat de ovulatietest net niet positief was. Dus je kreeg daar wel een duidelijke streep op? Kan zijn dat je of net voorbij je piek bent of hij eraan zit te komen. Als je zwanger wilt worden zou ik zeggen, maak t vanavond en eventueel morgen gezellig.
Ben je zeker van je eisprong deze cyclus? Anders is hij misschien heel laat, dat wil ook wel eens voorkomen, maar als je een regelmatige cyclus hebt is dat wel een beetje gek
Normaal heb ik wel een aardig gemiddelde cyclus. Maar hij wijkt nog geen week af met mijn normale cyclus dus ik wacht gewoon rustig af. Mocht ik over een paar dagen nog niet ongesteld zijn dan doe ik weer een test.