Ogen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Femmes, 17 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femmes

Femmes Actief lid

19 jun 2007
    348
    0
    0
    Hallo allemaal,

Loop nu tegen de 13 weken aan en alles gaat prima. Ik merk alleen dat ik last van mijn ogen krijg. Mijn zicht wordt slechter en ik heb moeite met fel licht, daar krijg ik een soort 'sterretjes' van.

Ik weet dat je oogspier kan verslappen in je zwangerschap, maar zo snel al? En heeft iemand tips? Het is echt lastig, zeker omdat ik veel achter de computer zit..... :(

Verder ben ik heel blij hoor, vanochtend het hartje gehoord, dus we weten waar we het voor doen.

Ik hoor/lees graag jullie ervaring/tip!

Liefs,

2. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Hey femmes..

Ik heb dat ook en wist niet dat dat kan komen door dat je zwanger bent.. ik was al bang dat het iets heel ergs zou zijn .. maar ik ga het woensdag wel aangeven bij me vk want ik wordt er echt gek van ..

veel liefs

3. Niet meer actief

Ja heb ik ook, die 'sterretjes'
    Maar komt als je te snel opstaat of zo, tenminste dan heb ik er het meest last van.

4. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik ben slechter gaan zien sinds ik zwanger ben, vooral veraf. Had hele scherpe ogen en nu heb ik moeite met het lezen van verkeersborden als ze nog niet dichtbij genoeg zijn. Het is de laatste tijd ook erger geworden en aangezien ik toen al in de 30 week zat, hebben ze me gecontroleerd voor eiwitten in de urine maar het had bij mij niets te maken met zwangerschapsvergiftiging. Waarschijnlijk meer met mijn hormonen. Hoop dat het na de bevalling weer overgaat want ik word er gek van.

5. Agatha

Agatha Fanatiek lid

16 sep 2007
    1.382
    0
    0
    Noem het even bij de controle bij de verloskundige. Sterretjes zien heb ik wel eens gehad bij ijzergebrek, kan ook bij problemen in de bloeddruk. Maar misschien is het wel heel onschuldig en hoort het gewoon bij de zwangerschap en de vermoeidheid die je daar bij krijgt.

6. Lotte2

Lotte2 Lid

20 jun 2007
    47
    0
    0
    Rotterdam
    Je kan ook minder traanvocht aanmaken tijdens de zwangerschap waardoor je minder scherp gaat zien.

Succes!

Groetjes Lotte

Deel Deze Pagina