Rekbaar slijm op nod

Discussion in 'Zwanger worden' started by LilyB, Jan 10, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LilyB

LilyB Niet meer actief

Vandaag had ik mijn menstruatie verwacht. Heb afgelopen woensdag een drupje bloed gespot bij de afscheiding. Daarna gewoon normale afscheiding. Nu vanmorgen weer een sliertje bloed door de afscheiding maar verder geen enkel teken dat mijn menstruatie eraan komt.
    Zojuist merkte ik weer “vruchtbaar” slijm op! Doorzichtig en rekbaar, kon het dik 7cm uitrekken, hoe kan dit nou?! Heb dit nog nooit gehad voor ik ongesteld moest worden.... mijn temp blijft ook steeds schommelen de laatste dagen, zal het kaartje bijvoegen. Iemand enig idee waar dat rekbare slijm vandaan komt?
    2CE9E942-3D6E-44FA-9110-DC714E6D8852.png

2. Rosa5

Rosa5 VIP lid

Oct 21, 2011
    7,561
    1,935
    113
    Ik heb wel zoiets, 2 dagen voor NOD ongeveer begint het van creamy over te gaan naar watery/egg white, om maar even in de 'FF taal' te spreken. Maar het wordt dan nooit zo rekbaar als ik normaal rond eisprong heb.

3. LilyB

LilyB Niet meer actief

Dankje voor je antwoord. Dit was dus echt wel flink rekbaar, precies zoals bij eisprong.
    Ei was op cd13 al gesprongen, is bevestigd met een echo in het ziekenhuis.
    Heb dit zo nog niet eerder gehad en al helemaal niet na gekleurde afscheiding, normaal breekt het dan gelijk door.

4. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,838
    9,341
    113
    Gelderland
    Heb je een test gedaan?

5. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja op 13dpo (de dag van 1e bloedverlies) die was negatief... nu niet meer getest

6. Luna86

Luna86 VIP lid

Jan 11, 2009
    14,838
    9,341
    113
    Gelderland

Hmm, ik herken het niet voor nod. Wel eens gehad 3/4 dagen na mijn eisprong. Gekke vraag maar heb je gister of eergisteren seks gehad?
    Je kaartje ziet er goed uit verder. Even je temp morgen afwachten!

7. LilyB

LilyB Niet meer actief

Nee we hebben al enkele dagen geen seks gehad, dus het is geen restant zaad.
    Temp blijft maar zakken en weer terug stijgen, vind het heel gek deze cyclus. Laatste cyclus was mijn lf ook al van slag maar toen zag je wel een duidelijke dalende lijn. Even afwachten dus...

8. LilyB

LilyB Niet meer actief

9. Mangotoetjes

Mangotoetjes Actief lid

Jul 27, 2016
    155
    26
    28
    Je moet morgen weer testen denk ik

10. LilyB

LilyB Niet meer actief

Ja is wel de bedoeling om er toch nog eentje te doen, op 13dpo negatief dus reken ook echt nergens op...

11. Mangotoetjes

Mangotoetjes Actief lid

Jul 27, 2016
    155
    26
    28
    Ik hoop het echt voor je! Het is je gegund. Hoeveel dpo ben je nu?

LilyB likes this.
  12. Mangotoetjes

Mangotoetjes Actief lid

Jul 27, 2016
    155
    26
    28
    Ik snap wat je bedoelt trouwens. Ik heb vanochtend een action early gebruikt, die was ook negatief dus geloof er ook niet meer in

13. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,002
    15,622
    113
    Nabij Utrecht
    Tja het is lastig.

Hoeang is je lf normaal?
    Het zou kunnen dat een innesteling bijzonder laat was (13 dpo).
    Als dat zo is dat moet je het morgen op een test gaan zien.

14. LilyB

LilyB Niet meer actief

Lief van je ❤️ Ben nu 15dpo.
    Jammer dat ook jij negatief getest hebt :(
    Hopelijk toch zeer snel wel een positieve test!

15. LilyB

LilyB Niet meer actief

Normaal gesproken is mijn lf 14 dagen, wordt altijd 15dpo ongesteld. Laatste ronde was mijn lf plots 17 dagen maar ik had daarvoor een vmk gehad dus misschien dat alles alsnog in de war is daardoor?
    Test van zojuist is gewoon wit dus wrs doet mijn lf gewoon weer gek...

Share This Page