Hoi meiden, Even n vraagje, kan je al zwnagerschapsverschijnselen hebben voor de innesteling of kan het pas er na omdat je dan pas een bloed band hebt?????? Groetjes Jodi
Na de innesteling wordt er pas HCG aangemaakt. Dat veroorzaakt de verschijnselen. Sommigen voelen meteen na de bevruchting al dingen. Persoonlijk kreeg ik pas na mijn NOD echt zwangerschapsverschijnselen.
hoi ik vraag met je mee want ik ben vanaf dinsdag al de hele dag beroerd en heb ook nog geen innesteling gehad dus wij kunnen elkaar de hand geven Indey
Zover ik weet ook pas na de inesteling hoor, De hormoon veranderingen die je dan heb veroorzaken die Groetjes Lovely
Ik had 'last' van witte afscheiding nog voor de innestelling. Dat weet ik zeker, want ik heb de innesteling namelijk heel duidelijk gevoeld.
Hoi Annika, als je naar www.twoweekwait.com gaat, tref je daar heel veel verhalen van alle mogelijke verschijnselen tijdens de twee weken tussen de ovulatie en de NOD. Er staat ook heel veel over verschijnselen voor de innesteling. Het is wel in het Engels, maar als je er doorheen komt heel informatief! Groetjes, Dominique
Jeetje die site is echt fijn. Hierbij een paar leuke afkortingen die ze gebruiken: Don't know your LOL from your BFP? Does the HTHs, HSGs and OMGs leave your head spinning? Here is a handy guide that will help decode the TTC lingo out there and before you know it, you'll be giving everyone the EG (evil grin)! AAF - Aunt Flo - Menstrual Cycle BABYDUST - Good wishes vibe for getting pregnant BD - Baby Dance (intercourse) BFN - Big Fat Negative BFP - Big Fat Positive! Op deze site hebben zwnagere meiden hun 2 weken na hun ovulatie bijgehouden zodat andere hun syptomen kunnen lezen. Vond het een fijn te lezen wat andere allemaal in die 2 weken voelde.
ik had ook wel regelmatig last van misselijkheid rond ovulatie en ook last rond innesteling soms. had jammer genoeg nog niets met zwangerschap te maken. maar ja, je hebt het wel allemaal nodig natuurlijk ovulatie en innesteling.