Wij zijn met Icsi begonnen eerst hebben wij 2 behandelingen in Maastricht gehad ,, 1ste keer 3 eitje's bevrucht waarvan 1 bruikbaar was 8 cellig en was zwanger alleen was het buitenbaarmoeder helaas .. 2de keer hadden we ook maar 2 eitje's goed ,, 1 terug geplaatst en andere van 5 dagen ingevroren . beiden geen zwangerschap We zijn nu in Genk gestart en we hadden 1 maart de punctie ze hebben 8 eitje's gevonden en daarvan 5 bevrucht ,, ui eindelijk ook maar 1 eitje goed en terug geplaatst op dag 3 ( 7 cellig) ,, 4 Maart die andere eitje's hebben ze moeten vernietigen die waren enorm slecht , wij gaan enorm door onze pogingen heen en we hebben geen enkel idee waar het aan ligt . ik moet vandaag bloedprikken in Genk om 08:00 maar sinds gister heb ik opeens licht roze bloedverlies heel minimaal en als ik afveeg zie je het ,, ik heb geen idee ben ook erg onzeker ,, ook of het ons uberhaupt ooit eens lukt , ik heb een andere zorg verzekeraar moeten pakken om poging 4 eventueel ook vergoed te krijgen ,, kan ik nog hoop houden of is het gewoon echt game over ? ,,.