Twijfels

Discussion in 'Zwanger worden' started by Srh, Mar 14, 2022.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Srh

Srh Nieuw lid

Mar 14, 2022
    1
    0
    1
    Female
    Hoi mama´s

Mijn laatste menstruatie was van 3 tot 8 februari.
    Mijn ovulatiedag was rond 22 februari.
    Nu heb ik nog geen nieuwe menstruatie gehad.
    Sinds een dikke week heb ik zeer gevoelige tepels en sinds vandaag enorm veel wit vocht afscheiding, bijna waterig
    Mijn buik is opgezet, wat bol, verdikt en heb wel wat krampachtige/menstruatie achtige gevoelens..
    Heb zaterdag een sensitive test gedaan en die was negatief, deze avond (ja dom van me i know) een early test van de action en wederom negatief...

Morgen moet ik op controle voor allergieën bij de dokter, zou ik alle bovenstaande dingen best vernoemen of zou ik gewoon eerst zelf testen?

2. DBoer

DBoer Bekend lid

Jan 4, 2022
    824
    804
    93
    Female
    Als je eisprong inderdaad rond 22 februari was, zou een zwangerschapstest nu wel duidelijk positief geweest moeten zijn als je zwanger bent geraakt. Ben je zeker van je eisprong? Hoe lang duurt jouw cyclus normaal gesproken ongeveer, had je normaal gesproken inmiddels al ongesteld moeten zijn? Indien je eisprong een stuk later heeft plaatsgevonden dan je dacht is het nog mogelijk dat het nog te vroeg is om te testen.

De klachten die je omschrijft zouden gerelateerd kunnen zijn aan een zwangerschap, maar ze zouden ook gewoon bij PMS kunnen passen, dan kunnen je borsten ook gevoelig worden, je buik wat opzetten en krampachtig aanvoelen. Dat zegt dus helaas niks.

Gezien jouw testen negatief zijn denk ik helaas dat je niet zwanger bent en jouw klachten pms gerelateerd zijn.
    Wanneer je zelf echt grote twijfels hebt kun je het natuurlijk altijd benoemen bij je arts. Heel veel succes en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

Share This Page