heeey dames... over 7 dagen moet ik ongi worden, en ik heb nu elke keer het gevoel dat ik moet poepen om het maar zo te zeggen, maar als ik ga komt er niks, terwijl ik toch echt die drang voel.. en ook heb ik vaak als ik het geplast bij het afvegen van dat doorzichtige slijm.. wat zou dit kunnen zijn, en wie herkent dit, op welk moment? ps/ hoe gaat het met alle dame shier?
ik ga er vanuit dat het niet zo is.. maar deze klacht heb ik nog nooit gehad.. en hoor wel eens dat dames soms moeite hebben met ontlasting als ze zwanger zijn..
herken dit heb dit ook alleen gepaard met stekende pijn in onder buik en boven de lies en zeurende borsten biebke
over 2 dagen kan ik testen.. en die klachten die ik had zijn allemaal weg.. al dat slijm heb ik haast niet meer met afvegen, tis bijna helemaal weg.. alleen heb nu wel soms het gevoel, van ongi buikpijn.. maar dat gaat ook snel weer over.. ben ook heel soms beeyje licht in me hoofd ik denk dat ik weer negatief zal testen maar blijf hopen
Een ongi gevoel wil niet altijd zeggen dat je ook echt ongi gaat worden. Er zijn veel vrouwen die dat ook hebben rond de 4de en 5de week van hun zwangerschap. Maar met zekerheid weet je het nooit, gewoon nog even 2 dagen afwachten(en ja dat is moeilijk en spannend!) Maar dan kun je testen en weet je het zeker! Hoop voor je dat je positief test! Liefs Parels
Oh, ik heb dat altijd als ik net mn ei heb gehad! Niet kunnen poepen en veel slijm door het 'duwen' omdat je wel drang hebt. Dat slijm wat je omschrijft zegt mij meer als eisprong... en dat in combinatie met het niet kunnen poepen.
bedankt voor jullie reacties over dat slijm.. dat had ik rond mijn vruchtbare dagen. tot gister toe.. alleen gister was het heel erg weinig wel... wel spannend.. morgen kan ik testen.. maar heb absoluut niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn..
spannend noena ik herken je "klachten" ook wel, heb ook ontzettend zere borsten... maar ze zijn verder niet groter oid.. el gespannen gevoel, ook steekjes in liezen, en af entoe erg misselijk... we wachten af... succes met testen
normaal heb ik meteen na de eisprong al erg gevoelige borsten en erg opogezwollen.. maar nu heb ik pas sinds 2 dagen grote tepels.. maar pijnlijk zijn ze niet.. had vandaag een test gedaan, kon het niet laten.. maar was negatief..
ik ga morgen testen.. maar heb vandaag in eens weer veel slijm bij het afvegen.. ben niet misselijk.. mijn borsten zijn niet pijnlijk, alleen mijn tepels heeel heeel pietsie beteje als ik op ze druk..
hallo meiden, ik ben nieuwe hier dus weet nog niet precies hoe alles gaat, maar wil graag even op dit onderwerp inhaken. Ik heb namelijk ook de vraag of ik zwanger zou kunnen zijn. Ik ben 20 december gestopt met de pil en daarna netjes de 24ste ongesteld geworden. Nu bleef er zondag (6januari) na het plassen doorzichtig slijm achter op het toiletpapier. (wat volgens mij een eisprong betekend) 2 dagen hiervoor ben ik intiem geweest met mijn vriend. Na mijn vermoedelijke eisprong heb ik vooral s'avonds last van steekjes onder in mijn buik. (ongeveer hetzelfde gevoel als menstruatie steekjes) Is er een kans dat ik nu al zwanger zou kunnen zijn? Wel een vroege vraag maar wilde hem toch stellen.
hay danielle, ik weet eigenlijk niet hoelang mijn cyclus duurd. heb mijn laatste pil 20 december geslikt dus ben net gestopt. maar ik had mijn eisprong op op de 14de dag na mijn 1ste dag van de menstruatie. zoals het is met een 28 dagen cyclus.
oh ok je bent net gestopt ,dan kan er echt nog heel veel veranderen hoor..het zou wel heel snel zijn ,een zwangerschap...