Hey! Misschien een beetje stom vraagje maar is een oorontsteking besmettelijk? Morgen is de man van mij vriendin jarig,maar hun kleine ( ook van 10 maanden) is steeds ziekies en heeft nu weer oorontsteking...voor de 4 keer al sinds sept. mijn vriendin was afgelopen week ook ziek met koorts enzo... Nu twijfel ik of ik zal gaan met sophie? Groetjes,
oorontsteking zelf is niet besmettelijk maar koorts (misschien in combinatie met griep) bij je vriendin wel. Dan zou ik lekker Sophie of niet meenemen of een andere keer gaan. Mijn zoontje wordt ook steeds verkouden door andere mensen, en dat is gewoon zielig. Andere mensen zeuren dan wel, dat het goed voor zn weerstand is, maar onze kleintjes hebben nog helemaal geen weerstand. Als je het niet vertrouwd of twijfelt, gewoon niet gaan meid, dan wordt je meissie iig niet ziek. DAt weet je dan zeker liefs Anita
Oorontsteking en koorts zijn niet besmettelijk. Kleintjes worden nu eenmaal snel verkouden en dat is inderdaad niet leuk. Daar en tegen als je ze overal vandaan houdt is de kans groter dat ze straks vaker ziek zijn ivm geen opgebouwde weerstand. Ik zou gewoon gegaan zijn. Maar je moet doen wat je gevoel zegt. Kwebbel