misschien is het al vaker besproken maar een echte soortgelijke vraag kan ik niet vinden.... sorry als het dubbel gaat, maarrrrr: ik ben in juli al gestopt met de pil om alles weer een beetje op gang te laten komen. en meteen een cyclus van 28 dagen. de keren erna ook precies....das mooi dacht ik, maar net nu we besloten hebben er voor te gaan, duurde hij ineens 3 dagen langer. is dat normaal? ook had ik voor ik aan de pil ging (ca. 14 jaar geleden) echt buikpijn en was het bloeden best heftig. met de pil helemaal geen klachten, maar nu ook weer helemaal niet. ik had er eigenlijk op "gerekend" dat die "klachten" nu weer terug zouden komen. is dit dan misschien ontpillen? wordt daarmee ook bedoeld dat de eerste keren ongesteld hetzelfde zijn als toen ik nog aan de pil was?
bedankt voor je snelle reactie... en misschien zeg ik het niet helemaal duidelijk, maar ik snap niet zo goed wat ontpillen precies inhoudt... ik ging er vanuit dat het dan eerst heel onregelmatig zou zijn, en dan langzaam aan regelmatig... maar kan dan ook andersom? en het is ook meer, dan ik het raar vind dat ik minder last heb van ongesteld zijn als toen ik de pil nog slikte.
Hai, hmm.. ja misschien is het dan toch nog inderdaad een vorm van ontpillen.. Maar over het algemeen hoor je (hier..) dan vooral dat de cyclussen heel lang zijn. Misschien heb je ook wel gewoon geluk hoor! En heb je gewoon al snel een nette cyclus..
Hoi , bij mij was het bloeden en de pijn ook veel minder heftig als voor ik aan de pil ging. Mijn ha zei dat het kwam door het feit dat mijn cyclus voor ik aan de pil ging gewoon nog niet goed op orde was, en nu wel omdat ik zeg maar 'volgroeid' ben. Ontpillen kan vanalles inhouden: van lange tot erg korte cyclussen, weinig bloed, veel bloed... Het hoeft geen ontpillen te zijn, kan ook gewoon toeval zijn Veel succes met zwanger worden!
Ik heb een beetje hetzelfde gehad. Ik heb zelf het idee dat het "voor het echie gaan" bij mij zorgde voor iets langere cycli, misschien dat je lichaam dat toch ervaart als 'stress' ofzo.
misschien is het wel zoiets ja... kan ook goed.. proberen er niet te veel mee bezig zijn dat is het beste, ik hoop dat mij dat lukt.
Meid wat heerlijk gelijk een goeie regelmatige cyclus.. Over die 3 daagjes moet je helemaal niet inzitten....geeft niks. Het lijkt me niet dat het nu nog bij het ontpillen hoort daarvoor ben je te lang gestopt met de pil en daardoor is je cyclus te lang "goed"geweest. Het kan gewoon ineens zijn dat het een paar dagen scheelt....heb ik ook gehad (check mijn onderschrift) Veel succes met zwanger worden...hopelijk heb je snel een positieve test in je handen Groetjes Debby