Hey meiden, sinds 10 dpo gaan testen en licht positief dit waren de early testen van action. Gisteravond na een dag water en thee drinken een duidelijke (voor mijn gevoel) positieve test (vroege test van de trekpleister). Morgen is mijn NOD en zal dus morgen ochtend weer testen met een normale test 2v5 van trekpleister. Nu heb ik helaas al sinds zondag avond gedurende de dag en nacht lichte krampen en lage rugpijn naast mijn andere symptomen, zijn hier meiden bekend mee met toch een goed verlopen zwangerschap? Ik ben na mijn vroege miskraam 5-1 erg angstig (als had ik toen echt pas op moment dat het vruchtje afkwam).
Zie in de bijlage de test van gisteren 12 dpo na een dag water en thee drinken dus testen tegen beterweten in.
Ik heb geen idee hoe dit werkt, ben net nieuw hier. Dus excuses daarvoor, weet ook niet hoe en of ik een topic kan verwijderen.
Je opent nu steeds een nieuw onderwerp. Als je gewoon reageert bij je eerdere topic, staat alles netjes bij elkaar
Ja dat begrijp ik inmiddels, maar weet ik niet hoe ik deze of een andere topic kan verwijderen. Dus neem me niet kwalijk.
Je kan zelf geen topics verwijderen. Als je gewoon verder ga in je andere topic. Word dit topic vanzelf gesloten na 4 weken geen reacties!
Hoi Ricche15, Omdat het dubbel plaatsen van topics voor onduidelijkheid kan zorgen doe ik dit topic dicht. In het andere topic zag ik dat je inmiddels mooie positieve zwangerschapstesten hebt. Gefeliciteerd!! Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl