hey, ik heb een vraagje ik moet het van de gyn. rustig aan doen omdat ik veel last heb van steken in onderbuik enzo ik kan ook niks meer doen van huishouden enzo want dan heb ik veel pijn,moet veel rusten. Nu ben ik int weekend met de kinjdes naar carnaval geweest en s avonds had ik ongelofelijk veel pijn in mijn onderbuik en die was ook heel hard. Heb ook het gevoel dat de baby is gezakt kan dat? en kan dat kwaad? De volgende morgen had ik aan de ontbijt tafel ook in ene keer 2 felle pijnscheuten gehad. Voel de baby nog goed bewegen moet ik mij zorgen maken of niet? sorry voor het lange verhaal ma vind het moeilijk om uit te leggen wat ik juist voel
Hoi dafke, heb je je urine al eens nalaten kijken? soms is een blaasontsteking de veroorzaker van deze klachten. breng je ochtend urine even naar de huisarts die kan het zo voor je nakijken. Ik begrijp dat dit niet je eerste zwagnerschap is en ookal zijn de vorige prima verlopen dit is toch een anderen zwangerscahp en is zwaarder en pittiger voor je lijf omdat het niet je eerste is. Doe het rustig aan meer kan je niet doen. Bij pijn is het lekker om onder de douche of in bad te gaan of lekker met een kruikje op de bank of in bed. Imke