ongesteld na keizersnede?!

Discussion in 'Na de bevalling' started by kimmetje55, Feb 22, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kimmetje55

kimmetje55 Actief lid

Mar 7, 2007
    429
    0
    0
    moeder en huisvrouw
    prov groningen
    hoi meiden ik ben op 15 dec bevallen van een fantastische zoon en op de na controle was ook alles goed maar ze zei dat de ongesteldheid niet zo lang meer op zich zou laten wachten..
    ondertussen zijn we 10 week verder.. moet ik me zorgen gaan maken of hadden jullie dit ook!
    alvast bedankt!

2. Qwendo

Qwendo Lid

Apr 20, 2007
    71
    0
    0
    nee hoor dat hoeft niet.

Ik ben 2 sept 07 bevallen van een prachtige zoon ook via keizersnede en ben sinds 20febr. 08 weer ongesteld geworden.

Het ligt eraan of je borstvoeding hebt gegeven of niet, want dat geeft ook uitstel van je ongesteldheid. Ik ben gestopt toen mijn zoontje 4 maanden was, nu bijna 2 maanden later ben ik pas ongesteld geworden.

don't worry het komt vanzelf als je lichaam er weer klaar voor is.

Ik ben alleen wel stukken heftiger ongesteld als normaal en ik vraag mij af of dat normaal is.. :(

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Gr

3. Mirthe81

Mirthe81 Bekend lid

Feb 21, 2008
    590
    0
    0
    Ik ben 3 december bevallen via een ks en ook nog steeds niet ongesteld. Ik geef ook geen borstvoeding. Het zal vanzelf wel weer een keer komen.
    Ik heb ook wel lang gevloeid. Elke keer dacht ik dat het over was, maar dan begon het na een paar dagen weer. Dat is nu wel ruim 3 weken over.

4. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

Jul 13, 2005
    15,340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland

Share This Page