Al een tijdje krijg ik af en toe 'stampen' rechts aan mijn zij. Ik weet sinds twee weken dat de kleine goed ligt en het dus effectief stampen van voetjes zijn die ik voel. Maar dat doet zo ongelooflijk veel pijn! Op het moment dat ze stampt, zie ik ook 'een verharding' verschuiven van mijn buik naar mijn zij. Zijn er hier nog meiden dit dit zo goed voelen en als zeer pijnlijk ervaren?
Ik duwde Myrthe's voetje gewoon telkens een eindje verder als het pijn deed. en die schijf is waarschijnlijk de bips. Mijn ma zei altijd 'allé past op, met uw hevig gedoe" Maar ik heb een kerngezonde meid hoor! Liefs Kitty
Ik voel onze beeb ook heel goed, en regelmatig steekt er een voet, elleboog, of kont uit mn buik! Voelt idd niet altijd even lekker, maar ik vind het zo leuk!
ja af en toe erge pijn.. dan zit hij vast ergens tegen aan. Heb ook blauwe plek op die plaatst zitten, trapt altijd op dezelfde plek net onder mijn rib.
Hier zaten de voetjes ook vaak rechts bovenin...had daar altijd een heel uitsteeksel,. Niet altijd fijn....maar wel erg leuk! Elmo
Ik vond het altijd een heerlijk gevoel. Zow lief en absoluut niet pijnlijk. Nu was onze Jesse wel een kleintje, misschien scheelt dat ook wel? Valt me dan ook mee dat ik m'n dikke buik veel minder mis dan ik wel had verwacht.
Ons meisje kan wel erg hard trappen, het voelt echt 'scherp' zeg maar. Zeker als ze echt naar de zijkant zit. Zie geregeld allerlei lichaamsdelen van d'r uit mijn buik steken, zo grappig en zo lief!
Ik vind het fijn om te zien, maar het doet me wel echt pijn Mijn man vind het ook fantastisch als ik eerst 'aw' gil en dan zeg; kijk, hier hebben we weer een voetje. Beetje combinatie van leuk/niet leuk dus Maar die ene keer dat ik een dag geen beweging had, heeft me doen beseffen dat ik van elke beweging moet genieten, want anders maak ik me zorgen dat er iets mis is
Hier zit ook een druktemakertje in de buik. Hij/zij schopt soms behoorlijk hard, dat is dan dus ook wel pijnlijk. Het helpt als ik mijn handpalm over het voetje leg en dan een beetje terugduw met de hele handpalm. Dat helpt een beetje tegen de pijn. Voetje kietelen is wel erg leuk, maar dat vindt het kindje ook leuk, gaat dus nog harder duwen! Pijnlijk maar erg schattig. Ik ben vooral verliefd op de wiebelbillen in mijn buik. Vind ze ze leuk, lief en gezellig die billen die heen en weer schuiven. Als ik het muziekknuffeltje van het kindje laat afspelen swingen de billetjes en voetjes vaak heel zachtjes mee; zóóó fijn! De dikke buik is echt erg onpraktisch inmiddels. Al met al zal ik het fijn vinden als de bevalling eenmaal begint, maar dat gevoel van ons kindje in mijn buik ga ik denk ik ook wel missen hoor! Liefs, Sonja
Nee bij mij is het trappen (nog lang) niet pijnlijk, soms schrik ik er wel eens van want dan doet ie het opeens HEEEEL heftig, net of ie even z'n agressie kwijt moet maar over het algemeen vind ik het gewoon grappig... m'n buik gaat er ook helemaal van bewegen, echt gaaf!
Ook dit klinkt me bekend in de oren, Ik heb dat ook aan me linkerkant wand ze licht nu onder met het hoofdje (nog niet in de bekken meen ik) en rechts boven licht haar kondje en voel haar telkens erg hard tegen me zij aan Soms erg vervelend maar appart om te voelen Zie van buiten ook vaak aan de rechterkant een dikke bult dan staat me buik gewoon helemaal scheef door haar kontje Ik geniet nog vollop van de laatste paar weekjes om dit te voelen wand strax is het leeg van binnen
Heb deze afgelope zondag voor het eerst gevoelt. Dus die trapt nog niet zo hard. Maar de vorige 2x waren soms wel erg heftig. Ook soms erg leuk. Mn eerste was net zo'n beestje onder het gras bij tekenfilms. Zie je ook zo'n bobbel voorbij kruipen onder t gras door....bij mijn dus onder mn vel door. Soms echt n beetje n spitse bobbel van helemaal links op mn buik naar rechts of andersom Dus die kreeg meteen de naam molletje. En zo noemt mn moeder hem soms nog En toen hadden we nog n bad dus ik lag elke avond in bad naar mn buik te kijken Kan me niet herinneren of die soms ook pijn deed. Maar mn tweede zeker wel. En dan niet zo zeer het trappen maar dat hij iets...ik denk n voet ofzo, net onder mn ribben propte. Die kon ik dan wel min of meer weg duwen maar na 2 tellen zat hij er dan weer. God wat deed dat pijn! Gelukkig zat hij er niet altijd en verder was hij best rustig. Maar hij deed het wel vaak genoeg om me erg te gaan irriteren er aan. Kon dan ook bijna niet opstaan omdat als ik aan zette om op te staan de pijn STUKKEN erger werd. Dus eerst voetje weg duwen dan snel gaan staan (niet te snel ivm bandenpijn) en floep! daar ging het voetje weer onder mn ribben. Maar dit was echt op het laatst gelukkig. Ben benieuwt hoe het met deze zal gaan. Hij/zij is af en toe lekker druk volgens mij...voel trappelen en alsof er iets aan de binnen kant langs mn baarmoeder wand veegt ofzo...misschien is hij/zij aan t koppeltje duikelen nu de ruimte er nog voor is?
Ik vind het nog steeds wonderbaarlijk, echt jammer dat het me zo'n pijn doet! Gisteren zat ze ook onder mijn ribben, ... 't Is echt een stampertje!
Ja dat is bij mij ook dan heb ik zoon brandent gevoel bij me ribben :s en dan voel je ook echt zoon bult daar Maar de vk zij tegen mij dat ik dan beter kan gaan liggen en niet zitten wand zo kan je ze ook gaan kneuzen Aan gezien hun er best hard tegen aan komen ik heb nu ook erge last van me ribben ook al komt ze er niet tegen als ik daar al duuw heb ik pijn dus denk dat ze al licht gekneust zijn
Dat "brandende" gevoel.. is dat een knellend gevoel? Zoals wanneer je BH-bandje zeg maar knelt? Want dat gevoel heb ik vaak onder m'n borsten en m'n bh is het niet volgens mij!