vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door girliegirl16, 24 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L83

    L83 Bekend lid

    17 dec 2007
    627
    0
    0
    Ben nu wel erg nieuwschierig, waarom je het nu al wil en hoe je het allemaal wil gaan doen als je zwanger bent, hoe oud is je vriend?
    als ik vragen mag natuurlijk :oops:
     
  2. girliegirl16

    17 mrt 2008
    73
    0
    0
    Je mag dat zeker vragen, of ik antwoord is een tweede hahaha. Ik heb samen met mijn vriend (18) ervoor gekozen om tienermoeder te worden omdat ik graag een gezinnetje wil met hem en hij ook met mij.
     
  3. girliegirl16

    17 mrt 2008
    73
    0
    0
    Ow je krijgt een smily. Hij is achttien.
     
  4. L83

    L83 Bekend lid

    17 dec 2007
    627
    0
    0
    Je moet idd zelf weten of je wil antwoorden haha dat is het makkelijke van zo'n forum.
    Daarom probeer ik het dus ook nog eens haha :oops:
    woon je samen, woon je thuis, werken jullie, gaan jullie naar school etc?
    Misschien moet jezelf even de vragen stellen die mij zo te binnen schieten, en nog eens goed nadenken of het echt wel zo verstandig is wat je nu doet.
    Nogmaals niet vervelend bedoeld, maar meer bezorgdheid, is wel een hele stap die je zet, kunt het niet meer terug draaien als het zover is.
     
  5. L83

    L83 Bekend lid

    17 dec 2007
    627
    0
    0

    hihi, computers ook altijd :D
     
  6. girliegirl16

    17 mrt 2008
    73
    0
    0
    Hoihoi L83,

    Ik snap je bezorgdheid wel dat is het niet hoor :)

    Mijn vriend en ik wonen allebei nog thuis maar hij gaat bijna op zichzelf wonen en dan mag ik bij hem wonen, als mijn ouders het daar mee eens zijn. :p
    Ik heb een zaterdagsbaan en hij werkt fulltime en ik zit nog op school.

    Nu zal je wel denken, ze is gek dat ze zwanger wilt worden, maar het is mijn eigen keuze (samen met die van me vriend natuurlijk!) het zal misschien even moeilijk worden, maar het lukt ons wel.. dat weet ik zeker :)

    Doeidoei,
    Sandra
     
  7. Juweeltje

    Juweeltje Bekend lid

    27 nov 2007
    541
    0
    0
    Hoelang heb je een relatie met je vriend?

    Ik bemoei me er ook ff mee ;) ... Waarom wacht je niet tot dat je vriend een huis heeft... En dan met je ouders overleggen als je bij hem in mag wonen( je bent ten slot nog minder jarig)..En kijken als jullie het financieel met zn 2e wel redden... Een kindje is niet niets hoor... En dan nog wat ze allemaal nodig hebben... Kamertje, kinderwagen, box enz. en dan nog de dagelijkse dingen luiers, voeding en ga zo nog maar ff door ... Je vriend kan niet alles betalen en van een zaterdag baantje red je het echt niet...
     
  8. girliegirl16

    17 mrt 2008
    73
    0
    0
  9. Juweeltje

    Juweeltje Bekend lid

    27 nov 2007
    541
    0
    0
    Hoe wil je dan "zonder" geld voor een kindje gaan?

    Weten je ouders dat jullie bezig zijn voor een kindje?
     
  10. lynn1986

    lynn1986 VIP lid

    7 jan 2008
    5.901
    56
    48
    Vrouw
    kijk vanavond eens tienermoeders op sbs6 misschien dat je dan nog een keertje na denkt toch? <<< is goed bedoelt>>>> je moet tegen woordig ook verplicht tot je achtiende naar school toch? lijkt me trouwens ook erg niet logisch om eerst een kind te krijgen en daarna kijken of je wel geschikt bent om met elkaar in 1 huis te wonen laat staan met zijn 3e....ik ben blij dat ik zeker weet dat ik met mijn vriend oud word omdat we het met elkaar zo goed kunnen vinden.....en jah ik ben ook nog jong....maar prima ik geef alleen mijn mening en hoop dat je er iets aan hebt...
     
  11. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    meid je bent 16 en je komt over als zelf nog kind
    geniet lekker van het jong wezen kinderen kan altijd nog
    je heb niet eens alles voor elkaar
    zorg eerst dat je gaat samen wonen etc en dat je school afmaak etc
    Tis echt niet lullig bedoeld maar weet je wel wat een kind inhoud
     
  12. L83

    L83 Bekend lid

    17 dec 2007
    627
    0
    0
    Vraag me ook echt af of je weet wat het inhoud om een kindje te krijgen en de verantwoordelijkheid die je dan draagt.
    Bovendien vind ik dat je dit echt met je ouders moet bespreken, je bent en minderjarig en als het jullie niet lukt om zo rond te komen zijn hun ook nog finacieel verantwoordelijk voor jou.
    Neem aan dat je toch echt zelf voor het kindje wil zorgen en niet je ouders ermee wil "opzadelen".

    Dus denk er aub nog eens goed over na, en probeer nog even te genieten van elkaar, een kindje veranderd je leven en het is toch ook fijn om even met z'n tweeen te hebben gewoond, dan leer je elkaar pas echt kennen en dan kun je over een paar jaar altijd nog aan jullie kinderwens gaan werken.
     
  13. girliegirl16

    17 mrt 2008
    73
    0
    0
    Oke I'll think about it..
     
  14. Kimmeding

    Kimmeding VIP lid

    13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik moet zeggen dat ik het helemaal ens ben met alle dingen die ze zeggen.
    16 jaar dan moet je feesten en lol maken voordat je serieus je toekomst gaat plannen.
    Je moet het helemaal zelf weten maar hoe ga je je kindje voorzien van de dingen die het nodig heeft als je geen werk heb.
    Ik ben 25 en ook nog jong maar ik heb een vaste baan en mijn vriend ook.
    We zijn 5 jaar samen en wonen in een koophuis alweer 4 jaar samen.
    Bouw samen wat op en kijk eerst eens hoe het gaat als jullie samen wonen en je elke maand geld verdiend dan ben je nog vroeg genoeg denk ik.

    Afijn het is en blijft jou keus maar bedenk je wel dat het leven raar in elkaar zit en dat samenwonen al een hele gewenning word voor jullie allebei laat staan met een kindje erbij.
     
  15. L83

    L83 Bekend lid

    17 dec 2007
    627
    0
    0
    en, wat heb je besloten?
    of ben je zwanger?
    Ben beetje nieuwschierig hihi :oops:
     
  16. girliegirl16

    17 mrt 2008
    73
    0
    0
    Ik weet nog niet of ik zwanger ben..
    En ik heb besloten dat als het raak is dan is het raak en zo niet dan niet.. :)

    Groetjes Sandra
     
  17. L83

    L83 Bekend lid

    17 dec 2007
    627
    0
    0
    spannend ik zie dat je vandaag kan testen als je wil.
     
  18. girliegirl16

    17 mrt 2008
    73
    0
    0
    weet ik.. ik ga vanmiddag een test kopen
     

Deel Deze Pagina