Innerlijke kou ook zwangerschapssymptoom?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door loncocacola, 22 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Ik heb het de laatste paar dagen zo erg koud dat zelfs als de verwarming op volle toeren staat, ik het nog niet warm heb. Ook mijn handen voelen ijskoud aan. Kan dit ook een symptoom zijn? (Het kan ook net zo goed aan het weer liggen natuurlijk, maar ja, ik zoek alle syptomen op om maar een beetje hoop te hebben).

En heb af en toe ook wat jeuk aan mijn borsten, maar gelukkig niet zo heel erg en niet de hele tijd.

Ik kan pas over een paar dagen testen, dus wie herkent deze syptomen en bleek/blijkt zwanger te zijn?

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb het de eerste weken van mn zwangerschap erg koud gehad, hoop dat het voor jou hetzelfde betekend.....
    verwarming en open haard aan en dan nog zat ik onder een dekbed op de bank

3. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Ik heb het ook heel erg koud. Dekentje op de bank en lekker rustig aan helpt hier. Ik hoop voor je dat het een goed teken is!

4. MissMama09

MissMama09 Fanatiek lid

3 mrt 2008
    1.623
    0
    0
    Ik heb het ook zo koud..heel de dag door! En me voeten willen ook echt niet warm worden ook al heb ik 2 paar sokken aan en sloffen...wordt er echt gek van. Het liefst zou ik de hele dag onder een warme douche staan!

5. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Ik denk dat dit toch echt wel een symptoom is, want heb vanochtend een testje gedaan en er kwam een heel lichtroze streep te voorschijn. Dus ben als het goed is, wel zwanger. Ben zo blij :) , maar tegelijkertijd ook weer bang. (Heb eerder een miskraam gehad) Hoop nu zo dat het goed gaat.

Dank jullie voor je antwoorden, de dames die op mijn topic hebben gereageerd.

6. wolly

wolly Niet meer actief

Gefeliciteerddddd, ik heb het zelf ook steeds koud zit dan heerlijk meteen dekbedje op de bank.
    Had er eerder geen last van dus voor mij is het iig een zwangerschaps symptoom.

7. Sheri

Sheri Actief lid

31 jan 2008
    194
    0
    0
    Zoetermeer
    Ik heb het zelf ook koud ga bijna elke dag naar de douche daarna onder de wol kruipen op de bank...heb nog gevoeliger,gespannen, opgezwollen en pijnlijke (.)(.) ook jeuken, moe en heb ook last van obispatie. ga vaak naar het toilet..

Gefeliciteerd en geniet ervan. :)

8. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Gefeliciteeeeerd !
    Ik heb het ook heel erg koud, soms wel drie lagen aan en dan nog brrrrr... :rolleyes:

9. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    hier nog een kouwkleun hihihi

10. mamasan

mamasan Fanatiek lid

en hier nog eentje, sinds gisteren ben ik niet warm te krijgen.
    Kachel staat hoog,dikke fleece trui aan, maar kippenvel niet normaal.
    En het ergste, het doet zo'n pijn aan mijn tepels!

11. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Koud hoort zeker bij een zwangerschap in het begin. Op het forum van oktober 2008 waar ik zit had zo'n beetje iedereen het koud in het begin!

Het neemt nu wat af bij mij.

12. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Hoelang houdt die kou aan? Ik heb er nu dagelijks last van en zit elke dag met de verwarming hoog aan. Dat helpt gelukkig wel een beetje. Maar soms heb ik echt nog rillingen. Ik wist echt niet dat het een zwangerschapssymptoom kon zijn.

13. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Ik zit nog steeds standaard met een vest op de bank, maar ik heb wel het idee dat het afneemt nu.
    Manlief zit het liefste in een korte broek tegenwoordig, dus dan snap je wel hoe erg het is...hihi.
    Dus voorlopig nog ff volhouden, maar er zijn ergere dingen toch? ;)

14. loncocacola

loncocacola Actief lid

13 jan 2008
    302
    0
    0
    Nee die kou is zeker zo erg helemaal niet. Ik wilde ook helemaal niet klagen hoor, ben veel te blij dat ik zwanger ben geworden.

Ik merk nu naast die kouheid nog nauwelijks andere syptomen. Maar wie weet komt dat nog wel.

15. Timzijnmama

Timzijnmama Fanatiek lid

20 dec 2007
    2.109
    0
    0
    Nee joh, ik zag het ook zeker niet als klagen.

Ik heb ook weinig andere klachten hoor.
    Moe, verstopt en koud. Dat is alles wat ik merk.

(was bij mijn vorige zw.schap HEEEEL anders)

Deel Deze Pagina