Ervaringen gevraagd over bloedinkje midden in cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by annie44, Apr 19, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. annie44

annie44 Lid

Apr 19, 2008
    32
    0
    0
    Hi,

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum en had een vraagje. Ik had deze maand midden in mijn cyclus 3 dagen helder rood bloedverlies, een klein beetje maar, inlegxje was voldoende....Weet iemand waar dit op kan duiden? Heb (te vroeg, was ongeduldig :rolleyes: ) een test gedaan maar die was negatief. Heb wel pijnlijke grotere borsten.....
    Kan je mensrtuatie ook uitblijven als je er heel erg op let, dat heb ik wel eens gehoord..... :(

2. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    hoi annie,

zou een innestelingsbloeding kunnen zijn. maar weet niet hoelang je al gestopt ben met de pil, je cyclus kan ook nog in de war zijn van het ontpillen.

of dit was een voorbode van je ongi en zet het vandaag verder door.

heb ergens een onderzoek gelezen dat je gedachten je ongi uitkunnen stellen. ookal hoor je wel eens dat meiden dat idee wel hebben.

succes verder met wachten en hoop dat je ongi niet doorzet. en na je NOD weer ff testen als het niet door heeft gezet.

liefs

3. annie44

annie44 Lid

Apr 19, 2008
    32
    0
    0
    Hi Pooh,
    Dank! Dat idee van een innestellingsbloeding staat me wel aan :D
    Ben al bijna een jaar met de pil gestopt (na een jaar of 10) en ben sindsdien redelijk regelmatig ongesteld, om de 30/31 dagen.....
    Hoop zo dat ongi niet doorzet!

4. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    dan zou je niet meer verwachten dat het ontpillen is. hoe is je ongi normaal, veel erger dan deze 3 dagen? wanneer heb je je ei gehad? 5 dagen na je ei zou je een innestelingsbloeding kunnen hebben. en dat hoeft niet altijd oud bloed te zijn. zijn ook meiden die dan ook helder rood bloed verliezen.

het is zo lastig hé want elk lichaam is toch weer anders, echte vaste regels zijn er niet.

5. Pooh81

Pooh81 Fanatiek lid

Jan 3, 2008
    2,703
    0
    0
    in de zorg
    Zuid-Holland
    meid ik ga er zo vandoor, misschien kun je je vraag nog eens stellen bij mijn vriendinnetjes, moet je even kijken bij het onderwerp;
    [klachten] na je eisprong

succes meid.

6. Peetje08

Peetje08 Bekend lid

Mar 30, 2008
    704
    0
    0
    Annie44,

Het kan ook wat bloedverlies rond je eisprong zijn geweest. Dat komt bij wel meer vrouwen voor. Sommige vrouwen hebben dat altijd, anderen maar 1 keer of zo af en toe. Het kan een paar druppels zijn, maar het kan ook lijken op een lichte menstruatie gedurende een paar dagen.
    Ik heb er de laatste ronde ook last van gehad ;)

Nog even afwachten dus. Als je menstruatie uitblijft gewoon nog even testen.

7. Milla

Milla Niet meer actief

Het hangt er ook vanaf of het oud bruin of helderrood bloedverlies is, het hoeft ook niet altijd in samenhang met de eisprong te zijn.
    Oud bruin bloed dat tussendoor komt heet spotting. Het is een teken dat je hormonen een beetje in de war zijn, maar zegt niets over het wel of niet krijgen van een eisprong, want dat kan gewoon hoor.
    Kijk maar eens bij Fertilityfriend daar zijn heel veel spottingcyclussen met een gewone eisprong.

8. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

Nov 8, 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Ik heb vorige week hetzelfde gehad.
    Ben in januari gestopt met de pil en een cyclus van 30 dagen.
    Op dag 22 en 23 ben ik best wel wat ongesteld geweest.
    En netjes op dag 30 normaal ongesteld.

Ik hoopte ook op iets leuks :)
    maar helaas.

De :evil: melde zich gewoon.

Ben je misschien ziek geweest vantevoren?
    Als je ziek bent kan dat ook invloed hebben op je lichaam.
    Ik had een dag vantevoren frambozen gegeten waar ik enorm van moest overgeven en diaree heb gehad!

Ik weet of dat het kan zijn bij jou? Griep of zo?

Groetjes Lonneke

Share This Page