vraagje..

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Chamaro, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    oh ik heb echt nog steeds last van buik- en rugpijn. wordt het wel een beetje zat

2. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    ja dat heb ik ook..ik was vandaag aan het schoonmaken en ik werd me toch een partij duizelig..ik heb genoeg gegeten..! heb ook last onder me rug..bah ik vind er oook niks meer aan.. :cry:

3. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    En ook als je al gelijk een regelmatige cyclus hebt, wil dat nog lang niet zeggen dat je ook snel zwanger zult zijn...

Ik ben inmiddels 2x aan de pil/mini-pil geweest en gelijk erna min of meer regelmatige cyclus. Toch hebben we de eerste keer (vrij lichte 'gewone' pil) 5 maanden nodig gehad om zwanger te raken en nu zitten we alweer 8 maanden na mini-pil stop en nog steeds niet zwanger... :(

Natuurlijk mag je altijd hopen dat het al gelijk in 1 van de eerste rondes raak zal zijn, maar houd er dus rekening mee dat het ook goed een half jaar tot zelfs een jaar kan gaan duren - dan is teleurstelling minder groot als het niet gelijk lukt ;) !

4. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    @Iuno: het gaat hier vooral nog over de cyclussen en niet direct zwangerschap ;)

5. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    haha ja ;)

6. Claudiaatje

3 apr 2008
    15
    0
    0
    Hoi Marisss,

Ik kreeg 2 weken na mijn laatste menstruatie een raar gevoel in mijn buik. Ik heb normaal veel last van mijn darmen, maar die waren het dit keer eens niet. Het leek net of er een baksteen in mijn (onder)buik lag. Fietsen deed zeer, dan vooral de hobbeltjes in de weg. Verder duizelig, hoofdpijn en last van mijn onderrug. Verder bleef het die week maar rommelen en het was gewoon anders dan anders. Ook kreeg ik opeens gespannen boobs, en overgevoelige tepels. Heel raar allemaal, maar ik houd het maar even op het 'ontpillen', want anders maak ik mijzelf gek en dat probeer ik juist te vermijden! Heb in ieder geval veel kwaaltjes waar ik voorheen nooit last van heb gehad. Maarja, ik heb ruim 11 jaar de pil geslikt, dat kan er toch ook niet zomaar in ene uit zijn?

We zien het wel, vind het wel enorm spannend, zeker voor de eerste keer!

Groetjes Claudia

7. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Weet ik, maar er werd toch wel een paar keer op pag. 1 duidelijk de hoop snel zwanger te raken uitgesproken, vandaar... ;)

8. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @ claudiaatje

ik ben nou 5 jaar aan de pil geweest..en ik heb het gevoel dat ik een dikke opgezwollen buik heb..en idd een gevoel van een baksteen onder in de buik..en mijn vriend vind dat ik ook dikkere borsten heb gekregen en ook gespannen..en heb ook pijnelijke tepels en heb ook ff gevoelt en zitten allemaal bobbels in..allebeide borsten..en ben sinds vanmiddag steeds duizelig terwijl ik genoeg heb gegeten..dus daar ligt hetniet aan..
    ik heb ook mer afscheiding dan normaal..:S en veel wit..

maar nogmaals ik verwacht er niet veel van hoor..want als ik mijn te veel mee bezig hou dan vreet ik mijzelf op..haha :)
    ik vind het ook heel erg spannend..en hoop dat het natuurlijk postief is..
    dit word dan voor mij ook de 1e..

succes meid..!

Groetjes Mariska

9. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    aha

10. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    heb es terug gelezen maar ik zie het nergens echt staan jij wel sniffy?

11. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Ik meende dat ook ooit ergens gelezen te hebben, maar dit hoeft helaas lang niet altijd zo te zijn.

Bij mij duurde het maar liefst 126 dagen voordat mijn eerste echte ongi na pilstop weer doorbrak (en meteen na pilstop waren we begonnen te klussen!).

Toch hoop ik dat jullie lichaam jullie niet voor de gek houdt en jullie gewoon lekker gauw zwanger zijn!

Liefs!

12. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Hoop dat je het niet erg vindt mariss, quote ff wat van je van pag. 1 ;)

Zal dan wel aan mij liggen, maar ik haalde uit deze berichtjes dat je ook liever vandaag dan morgen zwanger zou zijn... :D

Maakt verder ook helemaal niet uit hoor! (wie wil dat hier nu niet?! 8) )
    Is alleen zo dat ik inmiddels al meer van zulke hele enthousiaste berichten van meiden heb gelezen die nèt zijn begonnen (of gaan beginnen) en vervolgens een paar maandjes later alleen nog maar negatief berichten dat ze vreselijk balen en 'het niet snappen dat ze nog stééds niet zwanger zijn'...

Dacht dus, laat ik maar es de oude wijze geit spelen 8) en onnodige teleurstelling proberen te voorkomen. That's all :D

:thumup: dus, als jij dit al wist. Hopelijk help ik dan nog andere meiden die mijn berichtje lezen ;) .

13. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    ja daar bedoel ik mee dat wij een kinderwens hebben en dat ik heel graag zwanger wil worden..maar ik weet ook wel dat het mischien lang kan duren.. ;)
    maar maakt ook verder niet uit.. :D
    ik zie wel wanneer ik ongi ben.. en zo niet dan ga ik teste..
    ik hoor maandag normaal ongesteld te worden..maar zo niet ga ik testen..
    ik zie het allemaal wel.! ;)

14. Claudiaatje

3 apr 2008
    15
    0
    0
    En Marisss....?

15. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    @ Claudiaatje..

Ik ben nog niet ongesteld geworden, terwijl ik vandaag ongi hoorde te worden..heb net een test gedaan..en die gaf negatief aan..
    najah mischien is het nog te vroeg om te testen..
    pijnlijke tepels zijn weg..volgens mij heeft mijn lichaam me inderdaad gewoon voor de gek gehouden..:(
    maar ja ik zie wel haha..,

Groetjes Mariska

16. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hoi Mariss,

Je lichaam kan je écht zwaar voor de gek houden hoor. In mijn eerste cyclus (die 43 dagen heeft geduurd) had ik ook pijnlijke tepels vanaf mn ei, vage krampjes, af en toe misselijk,.. Maar echt niet zwanger ;)
    De enige echte manier om zeker te zijn is met een test.
    Balen dat ie negatief was, maar wss heb je nu een langere cyclus hoor, de meeste meiden hebben dat als ze net gestopt zijn ;) Dus helaas er zit niets anders op dan wachten ;)
    Ps: we zitten ong rond dezelfde leeftijd :D

17. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    hoi tacha..

Ik heb de test uit elkaar gehaald om het echt goed te kijken.. :p
    en ging een beetje bewegen met de test..Maar zag niks..Maar ik wacht gewoon af..Ik ben al zo ongeduldig.haha
    Ik haal vandaag ff een kruidvat testje op..!En dan test ik van de week wel weer..Als ik niet ong word..En ja mischien word ik wel 2 weken later ong. of eerder of later, :) dan probeer ik gewoon weer opnieuw met mijn vriend..
    ja, klopt. Ik word a.s zondag 20jaar..! haha

Groetjes Mariska

18. Tacha1987

Tacha1987 Fanatiek lid

14 feb 2008
    2.964
    2
    0
    Thuisblijfmama
    België - Antwerpen
    Hahaha jij haalt ook steeds de testen uit elkaar? Doe ik ook :D Ik heb via internet 9 testen gekocht (was een aanbieding, 16 euro voor 9 testen!) van Matcare. Zaterdag heb ik er voor de gein eentje gedaan, heb er toch genoeg :D Ik haal ze ook uit elkaar want "je weet maar nooit" hahah :D

Ik word er 21 in november!

Twee jaar geleden ben ik ook zwanger geworden, ongepland & onverwacht. Maar helaas op 5 weekjes was dit al een MK .. Toen maar weer aan de pil want we waren nog niet klaar voor een beebje & nu sinds februari weer af de pil :) ..

Als ik jou was zou ik nu elke week eens testen tot je (hopelijk niet) ongi wordt, of tot je zwanger bent!. Kan geen kwaad en dan weet je tenminste iets meer ;)

Ik ben trouwens ook super ongeduldig, dat hebben we dan ook gemeen :D

19. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    haha ja mischien kun je dan iets meer zien..;)

oh jammer van 2 jaar terug..!:( ik ben nog nooit zwanger geweest omdat ik altijd aan de pil zat en altijd optijd 1 nam en nooit vergat ik 1 dus dan raak je ook zomaar niet zwanger..

ja ik ga nu ook vaker testen, dan weet ik het wel zeker ja..hopen dat ik niet ongi word..:(

haha wat toevallig ja dat we allebei super ongeduldig zijn..:D
    Als ik mijn zin ergens op het gezet..van ik wil een baby..dan wil ik er ook 1..:p

20. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    Hoi Mariska,

Nog niks gezien? Geen :evil:.

Nou ik ben wel erg benieuwd naar morgen hoor.

gr.

Deel Deze Pagina