hallo.. ik heb de laatste tijd een heel apart gevoel in mijn buik..en ook last van gevoelige tepels..zou ik mischien zwanger kunnen zijn? maar heb gister ochtend een test gedaan maar die was negatief..ik weet ook niet wanneer ik ongesteld moet of ga worden..ik ben 17 maart tot 22 maart onggeweest daarna ben ik gestopt met de pil omdat ik heel graag zwanger wil worden.. maar wanneer moet ik dan opnieuw gaan testen?en hoe moet je dan uitrekenen wanneer ik eigenlijks ong moet worden?
Gemiddeld duurt een cyclus 4 weken en begint op de eerste dag van je laatste menstruatie. De eisprong is gemiddeld 2 weken laten (kan ook eerder of later zijn ligt aan je cyclus) en ongeveer 2 weken na je eisprong kan je testen of je zwanger bent. Weet je misschien de duur van je cyclus voor je aan de pil begon? anders zou ik gewoon even uitgaan van een gemiddeld aantal dagen (dan heb je een beetje een richtlijn) en dan een cyclusbanner aanzetten (dan weet je wanneer je ongeveer kan testen). Zo heb ik het gedaan toen ik met de pil stopte en op dit forum kwam. Uiteindelijk bleek mijn eisprong een week later te zijn geweest, maar die richtlijn was wel prettig.
ja dank je wel.. ik heb een banner aangevraagt en morgen kan ik weer testen..maar ik ben al aan de pil toen ik 15 was..dus ik weet het niet..maar ja ik probeer morgen weer..en dan zien we wel hoe het komt..haha bedankt voor de tip!
Het kan zo zijn dat je lichaam anders aanvoelt als je gestopt ben met de pil. Bij mij kwamen er ook allemaal kwaaltjes bij, zelfs ver voordat ik ongesteld moest worden. Wacht het gewoon even af...
Ik ben 15 maart gestopt met de pil. Volgende week dinsdag moet ik ongesteld worden. Sinds zaterdag heb ik menstruatiepijn in onderrug en buik. Sinds een paar dagen heb ik ook last van gevoelige tepels, dit had ik nooit.
Met de pil was het zo geregeld dat ik een cyclus had van 28 dagen. Hoe deze nu is weet ik nog niet. Ik stopte op 15 maart en werd 18 maart ongesteld. Ik moet nu 15 april ongesteld worden, 28 dagen later, 4 weken. Of dit ook zo zal zijn weet ik niet. Ik heb even voor jou gekeken, jij zou 14 april weer ongesteld moeten worden. 4 weken na 17 maart. Maar ja je weet niet hoe je cyclus nu zal zijn. succes en gr
nee inderdaad..ik ben benieuwd en ik zal geduld moeten hebben.. ook al heb ik dat niet..haha als ik mijn zin ergens op heb gezet wil ik het ook meteen..hahaa dank je wel..
jah ik ook..heel spannend.. maar mijn binnenste schaamlippen zijn ook opgezwollen.. heb jij dat ook?ik wacht gewoon af of ik ongesteld word of niet..zo niet naja dan maar weer proberen en zo wel..jaa dan is het super..! succes..haha en ik vertel het nog wel..! Liefs mariska
Meiden, ik wil jullie niet ontmoedigen, maar ga er niet van uit dat je na het stoppen met de pil, keurig na 4 weken ongesteld wordt. Je lichaam moet ontpillen en dit kan wel een half jaar duren. Mijn eerste cyclus duurde 66 dagen. Veel te lang. Je weet het gewoon niet. Je voelt van alles, denkt dat je allerlei zwangerschapskwalen hebt, maar je lichaam houdt je gewoon flink voor de gek. Je ziet natuurlijk ook meiden die wel meteen netjes ongi worden, maar ik wil alleen zeggen, dat dit vaak ook anders is en je niet meteen teleurgesteld moet zijn bij een negatieve test. Ik wens jullie veel succes!
okee..daarom zeg ik ook ik zie wel hoe als het loopt.. natuurlijk weet ik ook wel dat de kans klein is dat het meteen raak is.. ik wacht gewoon mijn ongi af.. maar ik hoor en heb zelf op internet na gekeken..dat als je aan de pil zit en je stopt er mee dan heb je eerder kans om meteen zwanger te worden..maar ja je weet niet of het waar is of niet..! maar ik zie wel.!
@ Mariska, daar heb ik geen last van. ; ) @ Sucre: daar ga ik ook absoluut niet van uit. Ben alleen benieuwd wat mijn lichaam volgende week dinsdag mij verteld
@ Marisss: ik zou nergens vanuit gaan, maar wel spannend! @ Sniffy: Ik ben ook op 15 maart gestopt met de pil en de 18e mijn ongi, zit nu met spanning te wachten op wat er komende dinsdag gaat gebeuren Gaan nergens vanuit, voel vanalles, maar ben gewoon benieuwd wat mijn lichaam doet... Groetjes
hoi claudiaatje.. nee ik ga ook zeker nergens vanuit.. mag ik vragen wat jij allemaal voelt? en wat voor kwaaltjes je hebt? Groetjes