ik heb een test gedaan en de foto staat in het foto album het is de eerste test zou iemand voor mij daar naar willen kijken alvast bedankt groetjes
Nee hoor, streepje is streepje dussss, gefeliciteerd meid! Aangezien je wel erg vroeg test (6 dagen voor NOD) vind ik het niet zo vreemd dat het streepje vaag is overigens. Anders kan ook nog een keertje testen van CB digitaal, krijg je de uitslag in woorden (zwanger / niet zwanger) in plaats van streepjes ... Grtz, Suus
is inderdaad wel een heel licht streepje, weet niet goed wat ik er van moet zeggen maar idd streepje is streepje maar als je de testen in het licht houd zie je altijd een licht streepje als de controle blauw is geworden. Ik zeg heel voorzichtig gefelicteerd meid ! Hopelijk krijg je snel een dikke vette streep
ja maar hij licht hier voor me en je ziet egt een heel licht streepje maar ja ik test van de week nog wel een x voor de zeker heid
bij die test van mate care wordt eerst alles natuurlijk roze en dan krijg je die streepjes waar het 2de streepje hoort te staan daar bleef het wit heb er nog 1 gedaan voor de zeker heid zet die foto nu in het album
Hoi Alice ze bedoelt het algemene fotoalbum Maar als ik eerlijk ben zie ik op die andere foto geen streepje hoor
Heb het gevonden! Ik zie wel twee streepjes hoor! Naar die tweede zoek ik altijd hahaa. Zou over een aantal dagen nog een keer voor de zekerheid testen.
ja ik ga ook over een paar dagen nog testen voor de zekerheid want nu is het allemaal nog een beetje vaag omdat ik er wel wat vroeg mee ben bedankt allemaal
ja natuurlijk hou ik jullie op te hoogte begin gewoon weer een nieuw onderwerp en dan kan je het gauw genoeg zien hoor